SELAMAT HARI IBU MAMA

Sebaik sahaja melangkahkan kaki ke dalam rumah, anakku berlari dan memberikan sebuah hadiah kecil yang bertuliskan ” I LOVE YOU MOM”. Bungkusan kecil itu berisi muffin dengan coklat. Betapa terharunya hati ini melihat gelagat anak kecil yang belum genap berumur 4 tahun itu. Sambil memelukku dia berkata ” Mama I Love You “. Rasa sebak dan sangat terharu…anakku sudah besar bisikku dalam hati. Terima kasih Allah yang telah menganugerahkan anak yang cerdik dan menenangkan hati ini. Terima kasih telah memberikan anak yang bisa membuat ku bahagia. Semoga ” Rania” menjadi anak yang sholeha. Rania adalah nama anakku…..

Alhamdulillah rania dapat merasakan penyusuan selama 3 tahun lamanya. Mungkin oleh sebab itu kami sangat akrab dan dekat. Rania anak yang cerdik dan pandai. Harap dia akan menjadi anak yang pintar dan berjaya di masa hadapan nanti. Amin….Untuk pengetahuan pembaca semua saya setiap hari membekalkan rania Meal Shakes dari Shaklee untuk kecergasan dan kekuatannya setiap hari. Sebelumnya Rania sangat tak bersemangat pergi ke sekolah dan tak bernafsu untuk makan, tapi setelah saya berikan Meal Shake ini, Rania semkain cergas dan bersemangat ke sekolah.

Terima kasih juga kepada semua cikgu yang telah membantu Rania di sekolah. Saya berharap dapat terus memberikan Meal Shake ini kepada Rania sampai bila-bila agar pertumbuhannya baik dan sihat. Selamat Hari Ibu kepada semua mama-mama di mana jua berada, kami sayang anda semua. Berikan lah yang terbaik untuk anak-anak kita , kerana mereka lah harapan kita di masa hadapan. Jagalah pemberian Allah yang sangat istimewa ini dengan sebaik-baiknya. InsaaAllah bila kita tua nanti ada orang yang akan menjaga kita juga sama seperi kita menjaga mereka semasa mereka tumbuh dan berkembangan semasa kecil dulu.
Sempena Hari Ibu ini saya ingin mewar-warkan kepada anda tawaran hebat Meal Shake beli 6 percuma 1 selagi stock masih ada. Dapatkan segera untuk anak-anak kesayangan anda. Berikan hanya yang terbaik untuk mereka.

Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Leave a Reply