MENGAPA HARUS VITA-E SHAKLEE

Apa kebaikan dan kelebihan Vita-E Complex Shaklee….?Terlalu banyak jenis Vitamin E yang terdapat di pasaran, dan kita tak tahu mana satu yang terbaik untuk kita konsumsi.  Ketahuilah bahwa dari sekian banyak itu yang terbaik adalah Vitamin E Shaklee.

Ini kerana Vitamin E Shaklee diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan Vitamin , diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiolagi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama dan delta). Ianya adalah Vitamin E yang paling lengkap dipasaran. 
Mengandung 10mg selenium semulajadi yang memebantu tubuh kita menyerap vitamin E memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seprti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti oksidan dan melindungi retina. 

Manfaat Utama :

  • Melindungi jantung

Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasingan lipid; meningkatkan koleterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang pletelet darah melekat kedinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.

  • Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif

Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para yang lelaki mengambil  600UI – 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

  • Anti Penuaan

1 Kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, agne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

  • Anti – oksidan yang kuat

Pengambilan lebih dari 1,200 IU sehari untuk anti-aksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kansermengukuhkan system imun, mengahalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi-katarak dan masalah penglihatan.

  • Kelestarian Tenaga

Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih. Lelaki perlu mengambil produk ini agar dapat menghasilkan sperma yang lebih banyak. Dan memperbaiki kualiti dan  membantu pergerakan sperma. Juga mengelakkan cepat letih dan lesu serta mengelakkan mati pucuk. Dan meningkatlan daya tumpuan.

  • Memperbaiki Arthritis

Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi.

  • Menghalang Keguguran

Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopous seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin, keguguran.

  • Memperbaiki Parut

Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

Banyak bukan kelebihan Vitamin E Shaklee…?? Tunggu apalagi dapatkan segera untuk membantu anda dan pasangan anda untuk kekal sihat dan bertenaga. Untuk kehidupan yang harmoni dan sihat.

saya nak BELI ini

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Pentingnya Vitamin E Untuk Kesihatan Tubuh Badan

Vitamin E adalah sejenis vitamin larut lemak. Ianya adalah nutrien yang penting dan membantu memberikan kulit, mata dan otak yang baik. Vitamin E juga untuk penglihatan dan…

Spread the love

Leave a Reply