SET MENYUSU SHAKLEE MEMANG BERKESAN

Masalah yang selalu akan timbul setelah melahirkan bayi adalah kuantiti air susu ibu yang sedikit. Selain itu juga ibu merasa letih dan kurang bertenaga. Bagaimana anda mengatasi masalah ini..? Sebenarnya banyak kaedah yang boleh anda lakukan untuk menjadikan air susu anda senantiasa banyak dan cukup untuk membuatkan si bayi anda kenyang tanpa harus merengek kerana tak cukup. Dan tentunya andapun lebih bertenaga walaupun menyusukan bayi.

Pada kesempatan ini saya akan berkongsi kepada anda tentang Set Menyusu Shaklee yang boleh anda amalkan. Ianya gabungan Alfalfa dan Esp. Selain boleh menjadi “Milk Booster” ianya juga akan membuat anda lebih bertenaga dan sihat. Set Menyusu Shaklee ini selamat diambil oleh ibu menyusu untuk jangka masa panjang dengan harga mampu milik dan menjimatkan.

Kandungan protein dalam Esp Shaklee mampu memberi tenaga segera kepada ibu untuk berjaga malam menyusu dan untuk kecergasan harian. Dilengkapi dengan zat kalsium untuk kesihatan ibu dan penghasilan susu ibu. Nutrisi dalam kombinasi ini juga dapat menghindarkan rasa stress di kalangan ibu menyusu.

Alfalfa sebagai penggalak penghasil susu ibu ( milk booster ) yang kaya dengan asid amino dan kalsium. Terdapat vitamin dalam set ini yang membantu menghilangkan Jaundice bayi yang baru lahir. Maka Set Menyusu Shaklee ini selamat diambil sejurus bersalin. Ianya terdapat juga dalam set bersalin kami. Halal dan berkesan  serta diminati ribuan ibu menyusu , tidak panas dan tidak memberi kesan alahan kepada anak anda.

Cukup dengan mengambil supplement untuk banyakkan susu tanpa kerap mengosongkan payudara.

Ketahuilah, pengambilan supplement menyediakan tubuh ibu supaya sihat bertenaga dan menghindarkan stress melampau yang boleh mengganggu penghasilan susu.
Tanpa aktiviti mengosongkan payudara yang konsisten, penghasilan susu ibu akan semakin hari semakin berkurangan walaupun ibu mengambil supplement kerana tiadanya rangsangan. Lebih kerap ibu mengosongkan payudara bermakna lebih banyak rangsangan di wujudkan.
Rangsangan penting untuk penghasilan hormon penyusuan yang menggalakkan penghasilan susu berterusan.
Milk booster membantu menggalakkan penghasilan susu tetapi bukan jaminan kepada penghasilan susu yang banyak setiap masa.

Tempoh penggunaan :
> Esp =2 bulan
> Alfalfa kecil= 2 bulan
> Alfalfa besar= 4 bulan

SAYA NAK BELI SET INI….

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya (whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus
 No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Set Menyusu Yang Terbaik untuk Ibu dan Bayi

“Sangat-sangat membantu…… susu akak tak pernah stop….alhamdulillah baby tak kurang susu lagi dah…siap boleh buat stok lagi….” ujar Puan Citra. Stress anak menangis di tengah malam.? Risau…

Spread the love

MENUYUSUKAN ANAK, TAPI NAK KURUS DAN SUSU MERIAH….???

APA YANG HARUS KITA AMBIK UNTUK TETAP LANGSING TAPI ANAK KENYANG MENYUSU Ramai para ibu diluar sana yang masih tertanya-tanya….apa yang harus diambil atau di konsumsi untuk…

Spread the love

Leave a Reply