Kelebihan Nutriferon yang perlu anda ketahui

Nutriferon adalah satu formula Ekslusif  dan dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa.Ianya boleh didapati melalui shaklee.

Didalam bidang perubatan,suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis,kanser,hidrophobia  (penyakit anjing gila),herves, HIV dll.Tambahan pula,ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influensa dan berbagai jenis penyakit.

Manfaat utama : 

  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari – Ianya adalah satu-satumya interferon semula jadi didunia.Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T-cell,B-cell and makrofag.
  • Melawan kanser & tumor – interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
  • Melindungi dari influensa- Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencermaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus,mikrob termasuk selesema, flu,alergi,inflamasi,dan influenza.
  • Meringankan stres & Kelesuan – Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan,stres,kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
  • Melambatkan penuaan – formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas,virus dan kuman.Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.
  • Mengurngkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B&C – Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan,seperti kembung perut,rasa mual,muntah dll kepada pesakit-pesakit Hepatitis B&C.
  • Mempertingkatkan menopaus – Hypertensi,tahap kolesterol yang tinggi,kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.
  • Mempertingkatkan PMS – Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid,sakit payudara,masalah jerawat,kegelisahan,insomnia dan mood swing.

4Ekstrak Tumbuhan

  • Biji labu – merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh. Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser.
  • Biji Plantago asiatica – Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun
  • Honeysuckle Jepun – Menentang pencerobohan virus dan kuman
  • Bunga Safflower – Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj, memusnahkan virus dan kuman.
Cadangan: 
untuk pemeliharaan kesihatan: 1 peket sehari ( tuang ke dalam mulut terus atau campur dengan minuman panas atau sejuk pada bila-bila masa saja ).
Sewaktu rawatan influenza dan kanser : 2-3 peket sehari. Lebih baik apabila diambil bersama Vitamin C.

SAYA NAK BELI …

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Leave a Reply