Senantiasa cergas walaupun sedang berpantang

Tak dinafikan lagi selepas melahirkan pasti wanita merasa letih dan tak bertenaga. Tidur yang tak cukup dan selalu berjaga malam salah satu punca wanita berpantang merasa keletihan, apalagi mereka yang menyusukan susu badan kepada bayi.

 Alhamdulillah semasa berpantang ini saya mengamalkan set berpantang yang sangat luar biasa menolong saya. Kenapa sangat menolong bagi saya..? ianya kerana membuatkan saya lebih bertenaga dan tak letih walaupun saya menyusukan susu badan kepada bayi saya. Luka jahitan pun cepat saja kering dan sakit belakang pun tak begitu kentara. Kali ini saya mengamalkan pengambilan Esp, OsteMatrix, Zinc dan B Complex. 
Penting untuk anda senantiasa bugar dan sihat apabila menyusukan bayi anda. Dengan badan yang sihat tentunya membawa impak yang besar kepada bayi anda tentunya. Esp sangat membantu saya dalam pengeluaran air susu yang banyak. Ianya membekalkan tenaga dan membakar kalori, menjaga kesihatan kulit, rambut dan kuku. Esp juga diperlukan untuk pembentukan sel yang baru.

OsteMatrix pula mengekalkan tekanan darah normal, membantu pengecutan otot dan saraf. Juga mengurangkan simptom PMS seperti kembung, kejang, bengkak air dan kemurungan. Dan tak kalah pentingnya OsteMatrix juga perlu untuk pertumbuhan gigi dan tulang.

Sedangkan Zinc Complex menghalang rambut gugur  dan meningkatkan sistem imun serta menolong menyembuhkan luka, masalah jeragat dan pertumbuhan organ.

Tak lupa pula B Complex dapat memetabolismekan tenaga dan membina sel darah serta meningkatkan fungsi otak dan mengurangkan tekanan.

Dengan pengambilan Vitamin-vitamin tersebut membuatkan badan menjadi bertenaga dan tentunya bayipun sihat dan ceria kerana mendapat nutrisi dan penyusuan yang baik dari ibu. Saya harap ibu-ibu di luar sana akan menitikberatkan masalah pemakanan dan tabiat yang baik untuk menjaga kesihatan semasa berpantang.

BAGAIMANA CARA PENGAMBILANNYA..?

Esp
anda boleh mengambil Esp 2-3 kali sehari, 2 sudu besar ( perut kosong) atau boleh di campur dengan Meal Shakes dan Performance Drink

OsteMatrix
Anda boleh mengambil 2kali sehari, 2 tablet setiap kali ( selepas makan )

Zinc Complex
Anda boleh mengambil 2 kali sehari, 1 tablet setiap kali ( selepas makan)

B Complex
Anda boleh mengambil 1 tablet sekali sehari selepas makan

BERAPA HARGANYA
             Anda boleh buat belian dan  mengetahui harga dengan hanya klik link  dibawah ini…

SAYA BOLEH BELI DISINI

Jika anda buat belian sekarang, Shaklee akan terus hantar ke rumah atau address yang anda berikan melalui kurir. Anda hanya tunggu barang yang anda order sampai ketangan anda. Sangat mudah kan..?? nahh tunggu apalagi ..order sekarang yee…

————————————————————————————————————

Anda ingin mendapatkan belian dengan harga ahli…?? mahu berjimat dan inginkan cash back..?? atau inginkan pendapatan sampingan..??

                                             JADI AHLI SEKARANG…!!!!

Mau tahu macamana nak jadi ahli…??
Anda boleh sms/ wechat/ whatsapp/telegram saya untuk info lebih detail di 0176281787


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

SET BERPANTANG SHAKLEE

Alhamdulillah dah hampir sebulan berpantang. Badan semakin kuat dan baby pun sihat. Dalam kesempatan ini saya nak berkongsi Set Berpantang Shaklee kepada anda semua. Sebelumnya saya tak…

Spread the love

Leave a Reply