VITAMIN APA YANG SESUAI UNTUK KULIT CANTIK DAN GEBU

Setiap insan inginkan kecantikan kulit dan wajah yang sempurna, dan tentunya kecantikan yang sebenar adalah kecantikan yang berasal dari dalam. Yang selalu dikatakan orang “inner beauty”. Makanan tambahan apa yang boleh kita ambik untuk mencantikkan kulit anda bermula dari dalam sehingga luaran. Marilah kita kenali vitamin apa yang boleh membantu kita mencantikkan kulit anda bermula dari dalam sehingga luaran. Tentunya suami kita akan rasa bangga bila mempunyai isteri yang cantik dan pandai menjaga kecantikkan kulit dan wajah.

Vitamin yang boleh kita ambil diantaranya kombinasi 3 vitamin, yang membolehkan kulit anda nampak cerah, gebu dan bersih. Kombinasi vitamin itu adalah B Complex, Vitamin C dan Vitamin E.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih mantap, kekal tahan lama dan anti penuaan ambillah bersama tiga lagi kombinasi vitamin/ suplement cantik seperti ESP, GLA COMPLEX dan Collagen Powder.

Tunggu apalagi…?? Jom cantik…jangan sampai nampak tua sebelum waktunya….amalkan pengambilan kombinasi vitamin cantik ini.

Vitamin C Shaklee

  • Memerangi kanser

Ia adalah satu-satunya anti oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulabjadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

  • Mengekekalkan kolesterol sihat

Ianya mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindari arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebai dan skurvi.

  • Membentuk Collagen

Merangsang pembentukan kolagen, kolagen adalah sebatian usus otot, tisu, gusi , rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

  • Mencantikkan kulit

Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebib cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

Vitamin E Shaklee

  • Melindungi jantung

Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri , menghalang anemia hemolitik dan penyakit jantung.

  • Anti oksidan yang kuat

Pengambilan lebih dari 1200UI sehari untuk anti-oksidan yang kuat dannberkesan untukelawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi, katarak dan penglihatan.

  • Anti penuaankapsul vitamin e sehari membantu melambatkan penuaan. Mengurangkan kedut , garis halus dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada otot peha.

  • Membaiki parut

Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka mengurangkan kesan parut.
Dan akhir sekali untuk kekal cantik dan sihat. ..kita kenalah ambil seklai dengan B Complex . kenapa .? Sebab B Complex Shaklee lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B dilengkapi dengan sistem penyerapan boaktif. Lebih tepat lagi asid folik, yaitu sejenis vitamin B tidak dapat diserap dengan mudah.

B Complex

Keperluan vitamin B Complex ini diantaranya ialah untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, nak cantik kita tak boleh stress.  B Complex meningkatkan proses pemikiran , mencegah barah servix , penyakit jantung dan kecacatan spina.

SAYA NAK BELI SET INI..

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

CARA MENGHILANGKAN JERAWAT

Jerawat memang dari dahulu menjadi masalah yang sangat membuat risau banyak kalangan, terutama kalangan remaja dan para wanita terutamanya.  Semua orang ingin tampil menarik dihadapan orang ramai….

Spread the love

WAJAH YANG MENAWAN DAN MENGGODA

CARA MUDAH NAK CANTIK DAN MENAWAN Saya nak BELI Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page…

Spread the love

Leave a Reply