Cara Nak Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma

Memang boleh dapatkan keahlian percuma. Tidak perlu bayar yuran keahlian pun. Kalau biasanya yuran yang harus dikenakan adalah sebanyak RM35. Bayaran Ini bukan untuk kami pihak pengedar shaklee yang sah tetapi bayaran itu dikenakan oleh pihak Shaklee malaysia dan anda akan diberikan e-stater kit member. Dan anda boleh lihatdi dalam web shaklee dengan memasukan no id dan password yang diberikan.

Didalam web tersebut lengkap dengan penerangan terperinci berkenaan sistem Shaklee, pricelist dan segala yang berkaitan. Maka ini adalah wajib dibayar oleh sesiapa yang ingin menjadi ahli. Yuran ini adalah seumur hidup dan anda hanya perlu membuat belian setiap tahun untuk membolehkan keahlian anda tetap aktif. Anda akan menikmati peluang mendapat harga ahli yang lebih murah dan menguntungkan iaitu 15-20% potongan dari harga retail.

Bagaimana mahu dapatkan keahlian percuma ini? Mudah sahaja kerana shaklee akan waive bayaran ahli dengan setiap pembelian bernilai lebih kurang RM 400. Belian produk yang bernilai lebih kurang RM400 dengan nilai belian 100 uv, maka anda akan layak mendapatkan keahlian percuma. Terlalu banyak nak beli dengan RM400? Anda tidak perlu takut kerana anda boleh beli untuk seisi keluarga dan automatik boleh jimat berbulan-bulan disamping automatik akan mendapat harga ahli dengan pembelian tersebut.

Antara produk yang boleh mendapat keahlian percuma dengan mudah adalah jika anda membeli :

  •  1 botol vivix
  • 2kotak collagen powder
  • set Hello New You
  • set mengandung full
  • set berpantang full

Pembelian ini akan melayakkan anda mendapat keahlian percuma (free membership). Jimat RM35 dan jimat juga yuran penghantaran.

Vivix
Hello New You Set

Jika mahu, anda boleh juga memilih sebarang produk yang menjadi pilihan anda. Boleh campur atau add on mengikut keperluan anda masing-masing.  Bagi yang sukar membuat pilihan, bolh hubungi saya dan berutahu apa masalah anda dan cadangan produk yang betul.

Daripada membeli sahaja dengan harga retail, baik terus jadi ahli shaklee kerana setiap pembelian anda akan dapat mengumpul point dan loint yang dikumpul ini dapat ditukar dwngan cash. Anda akan mendapat cash bonus dari shaklee atas pembelian produk mengikut point yang sudah anda miliki.
Ala macam kad tesco dan jusco tu. Kalau kita guna dpat point nanti boleh tukar hadiah kan. Lebih kurang itulah konsepnya. Walaupun anda bukan nak jadi pebjual tapi dengan adanya keahlian sendiri anda lebib dapat berjomat. Mudah kan? Order pula hanya di hujung jari, jadi anda tidak perlu ke branch shaklee. Semuanya secara online.

Produk Shaklee yang boleh anda dapatkan

Bagi anda yang berada di area sekitar Batangkali, Ulu Yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland, anda boleh mendapatkan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD) dari kami agen sah shaklee. Kami akan berjumpa anda ditempat yang telah disetujui atau kami terus menghantar produk yang anda inginkan  terus ke depan pintu rumah anda.

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

This Post Has 2 Comments

Leave a Reply

%d