Kelebihan Carotomax Untuk Kesihatan Anda

Manfaat utama Carotomax yang dapat anda perolehi diantaranya lebih selamat dari vitamin A, penemuan terawal vitamin adalah pada tahun 1912, iaitu vitamin A. Didapati juga pemgambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Walaubagaimanapun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekursir vitamin A dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan.


Carotomax menghasilka ungu visual

Disamping itu catotomax dapat mempertingkatkan penglihatan. Ia menghasilkan “ungu visual” yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti, nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung hitam dimata.

Carotomax juga boleh meredakan penyakit kulit. Dengan pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, rambut gugur, jerawat dan akne. Pengginaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne dan ulser kulit. 

gambar hiasan

Selain itu carotomax melindungi Epithelial yang memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.
Carotomax melawan kanser dan oksidasi. Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan penyekatan aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini mengurangkan risiko penyakit kanser, terutama sekali penyakit kanser paru-paru dan payudara.  Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida. 


Ingredients Carotomax

Carotomax juga menghalang infeksi. Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru:batuk, hepatitis, asthma, flu dan selesema.
Dan tak lupa juga carotomax dapatenggalakkan perkembangan normal san sihat. Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, mebran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi. Ia juga penghasil sperma yang sihat. 

Kepada anda yang mengalami masalah mata, anda boleh mengkonsumsi Carotomax untuk membantu anda mengatasi masalah anda. Untuk dapatkan Carotomax ini anda hanya perlu klik disini sahaja. Barang yang anda order akan terus dikirim oleh pihak Shaklee ke alamat yang anda berikan oleh kurir. Sangat mudah bukan ? nah tunggu apalagi…pesan sekarang yaa.



Rujukan : buku nutrisi shaklee, http://ms.wikipedia.org/wiki/Miopia

Anda mahu jadi ahli Shaklee dan nikmati potongan hebat 15%-20% Anda ingin mengetahui cara daftar Shaklee..?? Mudah sahaja… hanya klik sahaja disini :
CARA JADI AHLI SHAKLEE PERCUMA

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

This Post Has 5 Comments

Leave a Reply

%d