Pakej Istimewa di Hari Raya

Sudah semestinya di hari raya kita semua disajikan dengan makanan yang lazat -lazat. Seperti rendang, sate, kuah lodeh , kari ayam dan apa jua makanan yang tinggi kandungan lemak. Oleh itu perlu kiranya kita bersiap sedia untuk setiap kemungkinan berat badan akan meningkat dan tentunya lemak yang terkumpul perlu di buang, nyahkan dan dibakar. Bagaimana kita mengatasi kelebihan lemak dan kolesterol selepas musim perayaan..? Tidak dinafikan pastinya kita tidak akan melewatkan menikmati hidangan hari raya yang belum tentu kita dapatkan pada hari biasa.

Pada kesempatan ini saya akan berkongsi kepada anda bagaimana kita masih boleh menikmati hidangan hari raya tanpa perlu takut lagi akan naik berat badan atau terkumpulnya lemak-lemak di badan. kerana makan makanan yang tinggi  lemak dan kolesterol seperti rendang dan sebagainya. Anda boleh mengambil set memecah dan mengawal kolesterol selepas makan makanan tersebut. Diantara set itu ialah Lechitin,  alfalfa, herb lax dan garlic. Namanya musim perayaan, pastilah kita mendapat jemputan makan atau menghadiri open house yang menyediakan pelbagai hidangan. Takkan kita nak tengok sahaja hidangan itu kan.? Apa kata anda membawa set ini bersama. Lepas anda makan, anda boleh terus ambil set ini.

Diantara manfaat set ini yaitu:

  • Alfalfa berfungsi menyingkirkan lemak. Alfalfa merupakan raja dari segala tumbuhan  yang mengurangkan risiko toksin dan merendahkan kolesterol.  Juga mengandungi enzim penting untuk penghadaman makanan.

Alfalfa Menyingkirkan lemak

  • Lechitin bertindak memecahkan lemak dan membantu menurunkan berat badan. Serta menurunkan paras kolesterol dan menggalakkan fungsi optimum otak ( sumber utama Cholin).

Lechitin bertindak memecah lemak

  • Herb Lax berfungsi mencuci usus. Meransang proses secara lembut untuk buang najis tersekat/tersimpan lama dalam usus, hidratkan sembelit dan mengempiskan perut. Juga membantu menghilangkan jeragat dan bau badan.

Herb-Lax bertindak sebagai mencuci usus

  • Garlic complex  berfungsi meningkatkan sistem imun tubuh badan. Sebagai anti bakteria dan anti viral. Menurunkan tekanan darah dan tahap kolesterol.

Garlic menurunkan paras kolesterol

Selepas anda menyantap hidangan pastikan anda meminum set ini agar anda tak perlu risau tentang berat badan dan juga lemak-lemak yang ada dalam makanan yang sudah anda makan. Diharapkan anda senantiasa menjaga kesihatan walaupun dalam musim perayaan ini. Jika anda belum sempat memesan set ini, belum terlambat untuk anda tempah hari ini. Hanya dengan  KLIK DISINI anda sudah boleh membeli set ini. Sangat mudah bukan…???? barang yang anda pesan akan dihantar oleh pihak Shaklee ke address yang anda berikan melalui kurir. Nahh tunggu apalagi…?? buatlah pembelian sekarang yaa…

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

This Post Has 3 Comments

Leave a Reply

%d