Istimewa Menyambut 100 Tahun Vitalea

Sempena memperingati 100 tahun Vitalea, Shaklee menawarkan hadiah yang sangat luar biasa untuk anda. Shaklee menawarkan percuma sebotol Vitalea untuk anda yang register ahli dan membeli sekurang-kurangnya 1 produk Shaklee. Tahukah anda peluang ini tak pernah terjadi sebelumnya. Jadi anda sangat bertuah bila anda mendapatkan peluang kali ini. Banyak kegunaan Vitalea ini untuk kesihatan kita.

 

Vitalea sangat istimewa untuk kesihatan tubuh badan kita

 

Keistimewaan Vitalea untuk tubuh badan kita

  • Vitalea membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik. 
  • Mengandungi beta karotena yang membantu dalammengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan tisu. 
  • Mengandungi kalsium, forforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.
  • Biotin dan asid pantotenik membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh. 
  • Vitamin B12 membantu dalam pembenukan sel-sel darah merah.
 
 
istimewa Vitalea ke 100 Tahun

 

Vitalea juga boleh menjadi penambah tenaga segera yang memberikan tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian. Vitalea baik juga untuk remaja yang sedang aktif dan membesar. Vitalea menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot kulit,kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.

 

Vitalea juga diperlukan untuk kekurangan nutrien,mineral penting disebabkan amalan diet yang tidak seimbang terutamanya mereka yang mengamalkan vegetarian. Sangat membantu dalam melambatkan proses penuaan. Dan juga dapat melindungi organ dan fungsi penting dalam badan kita iaitu buah pinggang, jantung dan hati.

 

Siapa yang patut ambik Vitalea ?

  • Ibu mengandung, gantikan pil obimin
  • Mereka yang mempunyai Hb rendah
  • Mereka yang inginkan tenaga, yang letih lesu dan tak bertenaga dalam bekerja
  • Mereka yang inginkan kulit cantik
  • Mereka yang kurang selera makan atau terlalu kurus. 

Jadi jangan lepaskan peluang untuk dapatkan sebotol Vitalea untuk anda dengan register keahlian Shaklee sekarang juga dengan belian, maka anda layak untuk mendapatkan sebotol Vitalea seharga RM 88.75. Sangat berbaloi-baloi bukan ? 

 

 

Anda boleh menguhubungi kami segera untuk mendapatkan Vitalea Percuma ini sekarang juga. Hubungi no talian yang tertera dibawah. Kami akan membantu anda segera. Penghantaran adalah untuk seluruh Malaysia. Anda boleh juga mendapatkan khidmat Cash On Delivery dari pada kami, kami boleh mengantar barang pesanan anda di sekitar area Batang kali, Rasa, Bukit Beruntung, Ulu Yam, Gohtong Jaya dan Genting Highland. Barang yang anda pesan akan kami hantar terus ke depan pintu rumah anda.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya di whatsapp Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

This Post Has 4 Comments

Leave a Reply

%d