Sudah Waktunya Untuk Kurus Dan Bergaya

Sudah Waktunya Untuk Kurus Dan Bergaya
Kadang kala kita merasa kehilangan kepercayaan diri berada di kalangan rakan-rakan dengan keadaan fizikal yang tidak menarik. Timbul rasa tidak selesa ketika bersama dengan mereka. Kadang kala rasa ingin kelihatan cantik dan menarik. Usaha bukan tidak usaha tetapi semua produk tidak berkesan meskipun dengan harga yang tinggi. Baru-baru ini ada kawan yang mengesyorkan mengambil set kurus Shaklee dengan harga berbaloi. Pada mulanya saya tidak percaya dengan mana-mana produk kurus ni tetapi sejak saya melihat rakan saya mengambil shaklee saya dapati dia kelihatan semakin menarik dan sihat disamping kulitnya semakin berseri. Kemudian, saya mula berjinak-jinak untuk mengambil produk ini. Produk ini terdiri daripada Cinch Tea, Alfafa, dan Lecithin. 
Cinch Tea
Cinch Tea merupakan minuman yang tiada perisa tiruan ,gluten, dan bahan permanis. 
1. Matcha Green Tea Powder
Disediakan secara semulajadi untuk menyimpan semua nutrient yang terdapat dam daun tea termasuk serat,mineral dan antioksidan.
2. Red tea extract
Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol-pejuang kanser yang kuat. Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas. Ia merupkan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang daripada merebak.
3.White tea extract
Juga dikenali sebagai teh hijau dengan mempunyai kandungan antioksidan yang lebih tinggi berbanding teh hijau.
4. Rooibos red tea extract
Tumbuhan unik yang berasal di Afrika Selatan,kaya dengan sebatian polifenol-antioksidan.
Alfalfa Complex
Diperbuat daripada tanaman Alfalfa(Medicago sativa) secara Organik di California yang bebas daripada pestisid, herbasid dan menggunakan baja bebas kimia. Alfalfa juga dikenali sebagai “Raja Segala Tumbuhan”. Medicago sativa memiliki gred yang paling tinggi dikalangan tumbuhan alfalfa.
Lecithin
Diekstak dari kacang soya organik bukan-GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg Lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan meghasilkan acetyl-kolin,inositol, fosforus dan lemak tak tepu.
Dengan mengambil tiga jenis produk shaklee diharapkan anda dapat mendapatkan berat badan yang lebih idea, berkeyakinan, dan sudah tentu memiliki  ttubuh badan yang sihat. NAH, TUNGGU APA LAGI??? ORDERLAH SEKARANG.  Anda boleh membuat pembelian DISINI. Barang yang telah diorder akan diantar oleh pihak Shaklee terus ke alamat yang anda telah anda berikan melalui kurir.
Rujukan: Panduan Nutrisi Shaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

This Post Has 2 Comments

  1. Saya pun mengambil set kurus shaklee, almaklumlah bila dan beranak dua ni selera makan makin bertambah, berat pula cepat je naik.
    Yang penting supplement shaklee semulajadi dan selamat, biar lamabt asal selamat=)

Leave a Reply

%d