Kebaikan Ostematrix Untuk Ibu Mengandung

Kesihatan ibu mengandung sangat penting sekali kerana ianya menyangkut kesihatan anak yang ada dalam kandungan. Oleh sebab itu ibu mengandung harus menjaga kesihatan untuk melahirkan anak yang sihat dan jauh dari segala penyakit. Dalam keseharian kita banyak mengkonsumsi makanan yang mengandungi bahan-bahan yang kurang sihat seperti lemak, kolesterol dan banyak mengandungi bahan-bahan perasa tiruan. Oleh kerana itu penting untuk kita mengkonsumsi makanan yang sihat muali dari sekarang agar kesihatan tidak terjejas. 

Pengambilan dan pemilihan makanan amat penting utuk ibu mangandung. Seperti mengkonsumsi makanan yang kaya akan vitamin dan mineral. Pengambilan makanan tambahan pun amat digalakkan seperti asid folic dan kalsium. Untuk ibu mengandung yang selalu mengalami krem atau sakit otot boleh mengambil Ostematrix Vitamin  Shaklee.
Kelebihan ostematrix yang perlu anda ketahui diantaranya yaitu;

  • Mengekalkan tekanan darah normal
  • Menolong pengecutan otot dan saraf
  • Mengurangkan simptom PMS seperti kembung, kejang, bengkak air, dan kemurungan.
  • Penting untuk pertumbuhan tulang &gigi

Ostematrix, kalsium yang isisnya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99% . Formulanya yang unik, dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati, mengandung kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, Zinc, kuprum, manganes dan boron. Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kajian telah membuktikan suplement kalsium akan meningkatkan ke tumpuan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.

Ostematrix sangat sesuai bagi ibu mengandung yang tidak menyukai susu. Kerana dalam sebiji Ostematrix sama dengan segelas susu. Bagaimanakah memilih kalsium premium..?
Pilihlah produk yang ada vitamin D dan magnesium
Elakkan produk yang dibuat dari tulang dan dolomite untuk mengelakkan keracunan plumbum.
Elakkan mineral chelated kerana proses tersebut boleh menyebabkan tubuh menyerap logam berat tercemar dan toksin dalam proses menyerap mineral.

Bagi ibu mengandung pilihan anda untuk mengkonsumsi ostematrix adalah tepat.  Ianya baik untuk kesihatan anda dan bayi yang ada dalam kandungan anda. Nah tunggu apalagi..dapatkan segera Ostematrix ini untuk memastikan kesihatan yang terjamin. Anda boleh membuat pembelian Ostematrix  DISINI SAJA …order yang anda pesan akan terus dihantar oleh pihak Shaklee ke address yang anda berikan melalui kurir. Sangat mudah bukan..? Nah tunggu apalagi..? Pesan sekarang yaa…

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

This Post Has 3 Comments

Leave a Reply

%d