SET KURUS

SET KURUS
Ramai dikalangan wanita pada zaman sekarang yang kurang memperhatikan penampilan. Terutama sekali kepada wanita yang telah berumah tangga. Penting untuk kita senantiasa tampil menarik dan sihat. Selain menjaga pemakanan,  kita harus juga mengambil makanan tambahan yang terbukti berkesan dan tidak mengandung bahan kimia berbahaya. Pada kesempatan kali ini saya ingin berkongsi petua dan rahasia bagaimana kita senantiasa kurus , sihat dan tetap awet muda. Ramai yang tertanya-tanya bagaimana cara untuk tampil muda dan senantiasa kelihatan muda. Mudah saja sebenarnya, hanya dengan mengamalkan bantak meminum air putih dan makan makanan yang cukup zat dan bergizi. Selain itu anda disarankan mengambil vitamin atau makanan tambahan seperti vitamin Shaklee yang akan saya ceritakan kali ini. Apa saja produk Shaklee yang boleh kita ambil diantaranya yaitu Esp/Cinc Shake Mix, Letcithin/Omega, Alfalfa/Her-lax.

Apa itu Esp….
Nah pasti anda tertanya-tanya kan..? Esp merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin da 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur-tua dan muda. Manakala,  kandungan Indeks Glisemik (G.I.) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.
Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.
Manfaat utama Esp ini boleh membuat anda awet muda dan baik untuk hormon, baik untuk Prostat, kulit senantiasa remaja, sebagai pembekal tenaga dan membaiki pigmentasi serta membaiki memori.
Bagaimana cara pengambilan Esp ini…mudah saja hanya 2-3 kali sehari, 2 sudu besar (perut kosong) (boleh campur dengan Meal Shake dan Performance  Drink).

Cinch Shake Mix pulak apa yaa…?
Setiap kali anda minum Shaklee cinch, anda akan mendapat 24 gram protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. (Dicadangkan diambil bersama dengan 1 sudu Shaklee Energizing Soy Protien). Ini penting kerana protin digunakan untuk membina otot dan ototlah menaikkan kadar metabolisme dan juga membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protin juga boleh menahan kelaparan, yang mana boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan. Tidak lupa kepada Leucine-nutrisi penting di dalam Cinch untuk keperluan tubuh kita.
Manfaat utama yaitu indeks glisemik -22; yang sesuai untuk pengidap kencing manis, dengan cinch Pro campuran ekslusif protin dipertingkat dengan leucine-asid amino, untuk memelihara otot semasa anda menurunlan berat badan. 24 gram protin setiap hidangan untuk membantu anda berasa berpuas dan kenyang. Tinggi kandungan serat, Glycemic yang rendah untuk mengekalkan tahap gula darah yang normal dan mengekalkan tenaga. Memberikan 35% atau lebih Nilai Harian kepada 21 vitamin dan mineral penting. Penggunaan soya bebas GMO dan tiada perasa tiruan, warna atau pemanis.

LECITHIN
Lecithin menyerap vitamin yang larut lemak. Yang membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E dan K yang larut dalam lemak. Melindungi hati-menghalang anapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati. Pemecah lemak dan kolesterol. Pelangsingan dan menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepat pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang. Mencantikan otot dan kulit- membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik dan melambatkan penuaan. Menghalang pembentuka  batu karang. Mempertingkankan data ingatan dan meringankan stres serta menghalang tekanan darah tinggi. Memperbaiki prostat lelaki dan meringankan sembelit.
Untuk pemeliharaan kesihatan : ambil 2 kali sehari , 3 kapsul setiap kali (sebelum atau selepas makan).
Untuk pelangsingan, tekanan darah tinggi, pemecah lemak : 2-3 kali sehari, 6 kapsul setiap kali (sebelum/selepas makan).

OMEGA
Kelebihan Shaklee
Minyak ikan terbaik di dunia. Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, hearing, anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard adalah 3 kali leboh tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Ia dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengestrak asid lemak  omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya.
Manfaat utama omega 3 merupakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita. Oleh itu, kita perlu mengambilnya dari makanan. Mencegah pentakit saluran darah dan strok. Membantu tumbuhbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori serta meningkatkan system imun dan menyihatkan paru-paru dan menetang cancer. Juga memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis) serta mencegah Imsomnia dan membantu mengurangkan tekanan.

ALFALFA
Alfalfa telah digunakan manusia sejak lebih dari 2500 tahun dan telah dikenal pasti sebagai makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisidan zat galian . Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakannya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran . Ia kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat 15 zat galian,10 vitamin ,8 enzim dan fitokimia.  10 biji alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.
Diantara manfaat alfalfa yaitu mencuci hati, darah dan usus. Melawan alahan-memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air. Baik untuk perubahan patologi didalam usus dan perut, menyingkirkan lemak d
an
 kolesterol , melawan tumor-memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memeperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor. Melegakan keletihan dan mencehah / merawat atritis.

Untuk kesihatan berpanjangan : 2kali sehari -10 biji setiap pengambilan.

HERB-LAX
Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi : alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, bukhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root. Sifatnya untuk menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.
Manfaat utama yaitu sebagai pembersih najis yang tersekat. Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubub kita. Membantu masalah sembelit. Tindakan pembersihan yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus dan secara langsungnya membantu masalah sembelit. Mengempiskan perut dan membantu dalam menguranfkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dlam air panas, sebagai minuman teh herba.

Untuk kesihatan berpanjanganamvil 2 kali seminggu -4biji  setiap kali sebelum tidur.
Untuk pembersihan usus / detoksifikasi, melawan kanser, mengawal berat badan : 2 kali sehari – 3 biji setiap kali  ( selepas makan dan sebelum tidur )

Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Set Hello New You Shaklee Untuk Kurus Sebelum Raya

Tak terasa masa berjalan begitu pantas. Tak lama lagi kita akan memasuki  bulan Ramadhan. Semoga kita sebahagian daripada insan terpilih yang dapat melaluinya dengan baik. In Sha…

Spread the love

Set Kurus Shaklee Terlaris Saat Ini Yang Patut Anda Cuba

Ramai yang tercari-cari set kurus apa yang sesuai untuk diambil oleh mereka dalam membantu proses nak turunkan berat badan. Masih belum terlambat untuk kita nak menjayakan program…

Spread the love

NAK KURUS DENGAN SHAKLEE….???

Memiliki tubuh yang kurus dan langsing sememangnya idaman semua wanita. Apalagi seorang yang sangat menitik beratkan pada penampilan.  Tak kalah hebatnya lelaki pun memiliki keinginan yang sama…

Spread the love

NYAH DAN BUANG LEMAK YANG MENGGANGGU DALAM BADAN ANDA

Runsing dengan lemak yang semakin menebal dan membuat anda semakin berat dan bam-bam..?? Apalagi dengan banyaknya acara jemputan kenduri-kendara pada akhir minggu ini.  Belum terlambat jika anda…

Spread the love

Leave a Reply