Keperluan Zinc Complex Bagi Anda

Zinc Complex sangat sesuai sekali bagi anda yang mengalami penyakit diabetes, kerana ianya membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin seterusnya memperbaiki diabetes. Zinc berkebolehan menggabung DNA, RNA dan protin, seterusnya merangsang regenerasi sel.  Ia juga untuk memelihara metabolisme gigi dan pertumbuhan para remaja. Zinc Complex juga membantu pembentukkan protin dan kolagen untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit, kuku dan organ.

Zinc Complex juga membantu mempercepatkan luka dalaman dan luaran. Seperti ibu yang baru saja bersalin, sangat baik sekali bila mengambil Zinc Complex ini. Luka jahitan akan segera kering dan pulih. Begitu juga dengan luka caesarean. Pemulihan selepas pembedahan, memperbaiki alergi dan bintikdi kulit. Hancurkan Zinc dan tabur ke atas luka untuk mempercepat penyembuhan luka.

Bagi kaum lelaki pula Zinc Complex sangat bagus sekali untuk masalah prostat. Memperbaiki serta menyembuh benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Pengambilan Zinc Complex dalm jangka masa panjang mampu memperbaiki kemmpuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc yang secukupnya  penting keupayaan seks yang bertenaga. Zinc didalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain. Bagi wanita keprluan Zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu pengucupan uterus mengembalikan daya ketahanannya. Kajian menunjukkan pengambilan Zinc sebanyak 4-8 tablet akan memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat.

Cara Pengambilan :
untuk pemeliharaan kesihatan dan tumbuhbesaran : 2kali sehari, 1 tablet setiap kali ( selepas makan)
untuk melawan kanser, mempertingkatkan sistem imundan fungsi hati dan fungsi seksual : 2kali sehari, 2 tablet setiap kali.

Naah tunggu apalagi..?? dapatkan segera Zic Complex untuk anda dan pasangan, memang berbaloi-baloi anda membeli dan mengamalkan pengambilan Zinc Complex ini. Anda boleh membuat pesanan DISINI , dan order anda akan dikirim oleh pihak Shaklee terus ke address yang anda berikan melalui kurir. Sangat mudah bukan, segera lah buat tempahan yaa..

Anda inginkan potongan sampai 20%..?? dapatkan harga ini dengan menghubungi no yang tertera dibawah ini ya…
Puan Nila Sms/Wechat/whatsapp/Telegram ke 0176281787

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

ZINC COMPLEX

Atasi masalah otot, tulang dan sendi anda dengan ZINC COMPLEX. Dirumuskan dari Zinc Glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk…

Spread the love

This Post Has One Comment

Leave a Reply

%d