Promosi Meal Shakes Bulan Ini

Dengan kebaikan Meal Shakes, kanak-kanak akan jauh dari masalah kesihatan seperti demam, selesema dan sembelit. Dan Meal Shakes terdiri dari serat juga multivitamin yang baik untuk mereka membesar. Bukan hanya diperlukan oleh kanak-kanak,  Meal Shakes juga boleh diambil oleh ibu mengandung dan juga warga emas yang perlukan nutrien dalam keseharian mereka. Orang yang tidak suka meminum pil atau kapsul pun boleh mengambil Meal Shakes.  Kepada anda yang ingin gemuk kerana kurang berat badanpun sangat sesuai untuk mengambil Meal Shakes ini.

Serbuk yang lazat buatkan anak-anak terpikat

Pada kesempatan ini saya akan berkongsi tips untuk kanak-kanak cergas. Diantara yang perlu anda lakukan adalah sebagai berikut;

  • Perbanyakkan makanan dari jenis protin dan lemak seperti ikan, daging, nasi, telur. Makin besar lemak dan protin yang dikonsum automatic energi yang dimiliki oleh badan juga lebih besar.
  • Beri makanan atau minuman yang mengandung gula (karbohidrat). Gula mudah diserap dalam tubuh menjadi sumber energi.
  • Perbanyakkan juga makanan SERAT (fiber) kerana membantu melancarkan buang air besar.
  • Berikan zat gizi tambahan seperti VITAMIN atau KALSIUM.
  • Kurangkan atau elakkan memberi makanan dan minuman seperti makanan yang asam, bersantan atau pedas.

salah satu testimoni pengguna

Jadi Supplemen yang sesuai pastinya Meal Shakes yang mempunyai perisa Vanilla. Mengandungi PROTIN, FIBER (SERAT), MULTIVITAMIN, MULTIMINERAL, KALSIUM dan zat gizi tambahan yang lengkap.

7 Kebaikan Meal Shakes

Sekilas fakta tentang Meal Shakes.  Setiap hidangan menyediakan  kira-kira 1/2 keperluan harian anda untuk vitamin dan mineral, 30% daripada protein ditambah zat galian dan 3 grams serat pemakanan.

Nutrisi lengkap untuk kanak-kanak dan dewasa

Nah tunggu apalagi..? Dapatkan Meal Shakes sekarang juga. Masih dalam bulan PROMOSI BELI 3 PERCUMA 1.  Anda berkesempatan mendapatkan harga istimewa bulan ini. Berikan hanya yang terbaik untuk anak anda.

Promosi Meal Shakes Beli 3 Percuma 1

Untuk mendapatkan Meal Shakes harga promosi ini anda boleh hubungi saya dengan no yang tertera di bawah ini. Jangan sampai terlewat untuk mendapatkan harga promosi ini selagi stok masih ada. 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : barangan baby qaseh firdaus Email : [email protected]

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

This Post Has One Comment

Leave a Reply

%d