Carotomax Kini Bertukar Nama Menjadi Carotomix

Tentu sahaja anda sudah lama kenal Carotomax kan? Carotomax yang selalu kita ambik sebagai Vitamin antioksidan yang sangat baik untuk kesihatan mata dan juga tingkatkan antibodi tubuh badan kita. Sekarang ini Carotomax di ganti nama menjadi Carotomix, Shaklee memanfaatkan perlindungan oksida yang ditemui dalam buah-buahan, sayur – sayuran dan tumbuhan dengan mengasingkan dan menyalurkan pelbagai bentuk karotenoid semula jadi. Carotomix adalah Pati campuran semula jadi yang unik untuk menyokong kesihatan penglihatan kita. Karotenoid adalah pigmen berwarna terang semula jadi yang terdapat dalam buah – buahan dan sayur – sayuran serta kaya dengan kebaikan antioksidan.

Carotomix

4 karotenoid Penting

  • Lutein (5.5mg)

Satu daripada dua karotenoid utama yang ditemui pada retina anda. Meningkatkan ketajaman penglihatan serta melindungi mata anda dari cahaya biru daripada skrin yang menyebabkan mata kabur, penat dan kering.

  • Alfa Karotene (0.85mg)

Penting untuk penghasilan vitamin A. Ia meningkatkan penglihatan dalam cahaya malap dan melegakan kekeringan mata dengan menggalakkan penghasilan air mata.

  • Likopena (5mg)

Karotenoid yang mempunyai aktiviti antioksidan yang paling kuat. Melindungi mata daripada tekanan oksidatif dan menyokong penuaan mata yang sihat.

  • Beta Karotene (1.8mg)

Carotomix membekalkan karotenoid penting termasuk alfa dan beta karotena, Likopena dan Lutein daripada ekstrak pekat. Carotomix membekalkan 13.34mg karotenoid dalam setiap hidangan.

Tahukah Anda?

Penyelidik di Universiti Harvard mendapati bahawa pengambilan suplemen yang mengandungi 6mg LUTEIN setiap hari mampu mengurangkan risiko Degenerasi Makula sebanyak 43%. Sangat baik sekali manfaat Carotomix ini untuk kesihatan kita. Bukan setakat untuk kesihatan mata, tapi ianya juga bantu kita lebih sihat dan cantik dengan kulit yang sihat. Tingkatkan sistem imun tubuh badan juga. Tak rugi anda amalkannya setiap hari. Memang berbaloi sekali. Amalkannya untuk anda dan seisi keluarga.

kandungan Carotomix

Oleh itu kepada anda yang tercari-cari vitamin untuk kesihatan mata, boleh mendapatkan Carotomix disini. Hubungi kami agen sah shaklee. Bagi anda yang berada di area Batangkali, Ulu Yam, Antara Gapi, Rasa, Kuala Kubu Bharu, Bukit Beruntung dan juga Genting Highland anda boleh terus menghubungi kami untuk urusan Cash On Delivery (COD). Bagi anda yang berada di luar kawasan kami, kami akan menghantar pesanan anda melalui pos termasuk Sabah dan Serawak.

Hubungi kamiĀ  pengedar shaklee anda disini untuk belian dan info lanjut.

Kaknil/ Firdaus +60176281787

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Leave a Reply