7 Sebab Kenapa Supplements Shaklee Terbaik Di Malaysia

Ramai diantara kita yang mengambil supplements sebagai makanan tambahan untuk bantu tubuh badan lebih sihat dan cergas. Akan tetapi apakah kita tahu supplements yang kita ambil itu adalah selamat atau tidak untuk dikonsumsi setiap hari? lambakan supplements yang ada dipasaran sudah tentu membuat kita agak susah untuk menentukan yang manakah yang terbaik, dan apakah supplements tersebut bertindak balas positif kepada tubuh badan kita? sudah tentu kita harus tahu dan mengkaji serba sedikit tentang latar belakang asal usul supplements yang kita ambil setiap hari. Kerana ianya untuk kepentingan tubuh badan yang sihat bukan sebaliknya.

pelbagai vitamin yang kita konsumsi

Macam kaknil, sebelum mengambil supplements shaklee kaknil banyak ambil supplements yang bermacam ragam jenis dan brand. Tak pernah tahu darimana supplements itu berasal dan bagaimana ianya dikilangkan. Tapi selepas join shaklee, kaknil mulai belajar dan menyelidik sedikit sebanyak asal usul supplements yang kaknil ambil selama ini termasuk produk shaklee. Setelah di telaah dan dipelajari, kaknil mendapati supplements Shaklee ialah yang terbaik dari banyak supplements yang pernah kaknil konsumsi selama ini. Diantaranya kaknil pernah amalkan Set Kurus Shaklee sebelum ini dan juga set menyusu yang banyak membawa impak yang besar bagi kaknil.  Alhamdulillah kaknil berjumpa shaklee, ianya adalah supplements yang tepat untuk kaknil dan seisi keluarga. Jadi apa yang menjadikan supplements Shaklee terbaik diantara yang lain?

vitamin Shaklee

7 Sebab Kenapa Supplements Shaklee Yang Terbaik Di Malaysia

Jom baca huraian 7 sebab kenapa Supplements Shaklee terbaik di Malaysia untuk sahabat pembaca semua.

  1. Kepemimpinan dan sumbangan Shaklee kepada alam sekitar. Diasaskan pada tahun 1956, Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang memperolehi pensijilan “climate neutral” dan mengimbangi sepenuhnya pembebasan co2- menghasilkan impak sifar ke atas alam sekitar. Misi Shaklee untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Setiap produk yang masuk ke dalam botol shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, bekerja tanpa kompromi dan mesra alam di planet ini.
  2. Supplements Shaklee sentiasa selamat . Lebih dari 100.000 ujian setiap tahunnya. Menjalankan lebih 350 ujian ke atas bahan-bahan botani yang baru. Shaklee menjamin kesucian dan 100% kepuasan agar dapat menghasilkan vitamin yang berkualiti dan bebas daripada racun perosak , logam berat, bahan pelarut dan lain-lainnya.
  3. Supplements Shaklee sentiasa berkesan. Lebih 300 juta USD dilaburkan dalam R&D, dan lebih 100 kajian klinikal diterbitkan. 55 paten dan lebih dari 56 pingat emas Olimpik yang dimenangi oleh atlet yang menggunakan supplements Shaklee. Dan Shaklee juga ada Landmark Study.
  4. Supplements Shaklee sentiasa mesra alam. Tiada perisa tiruan, tiada pemanis tiruan. Tiada ujian terhadap haiwan da tiada bahan kimia. Pembungkusan adalah bebas bisphenol-A, phthalates dan dakwat toksik. Dan menggunakan bahan dikitar semula.
  5. Supplements Shaklee menggunakan formulasi yang unggul untuk memastikan vitamin diserap oleh badan dengan sepenuhnya.
  6. Shaklee menghasilkan produknya mengikut standart dan protokol GMP (Good Manufacturing Practice).
  7. Supplements Shaklee diikhtiraf halal dan diperbaharui setiap tahunnya.

 

Produk shaklee purple love

Ada banyak sebab kan untuk kita amalkan supplements Shaklee setiap hari, tak perlu takut dan risau tentang keberkesannya. Kita boleh lihat huraian 7 sebab kenapa supplements shaklee yang terbaik di malaysia untuk meyakinkan lagi supplements shaklee patut kita ambil dan amalkannya. Yang pasti ianya Supplements terbaik untuk kesihatan dan ada ujian klinikal yang di buat. Jadi kita boleh mengkonsumsi dengan rasa aman dan ceria. Jangan ada alasan lagi untuk kita tak mahu mengambil supplements shaklee. Ianya amat diperlukan untuk tubuh badan agar kekosongan atau kelompongan nutrisi yang ada dapat di sempurnakan dengan baik. Jom kita sama-sama untuk hidup lebih sihat dan ceria bersama orang tersayang dan sekitarnya.

Kepada anda yang berminat nak dapatkan Supplements Shaklee, anda boleh terus menghubungi KakNil sebagai Pengedar Shaklee anda disini untuk dapatkannya. Kaknil juga menyediakan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD) untuk anda semua yang berada berdekatan area Batangkali, Hulu Yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland sekitarnya. Jadi jangan tunggu lagi, dapatka Vitamin terbaik disini da hubungi nombor talian yang berada dibawah ini.

KakNil/ Firdaus +60176281787

#shakleethrive2023  #shakleetriumph2023  #blogmegashaklee

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Meriahnya Shaklee Fun Day 2023 Dengan Banjir Hadiah Percuma

Tak terasa kita sudah pun masuk dalam bulan Ramadhan 2023. Selamat berpuasa kepada semua sahabat muslim dimana jua anda berada. Kali ini kaknil nak berkongsi kepada anda…

Spread the love

Peluang Bekerja Dari Rumah Sambil Menjaga Si Manja

Dulu saya adalah seorang wanita yang berkejaya dan selalu sibuk dengan rutin harian yang melelahkan. Terpaksa harus membagi masa untuk keluarga dan kerjaya. Apalagi setelah berumah tangga…

Spread the love

Leave a Reply