Peluang Bekerja Dari Rumah Sambil Menjaga Si Manja

Dulu saya adalah seorang wanita yang berkejaya dan selalu sibuk dengan rutin harian yang melelahkan. Terpaksa harus membagi masa untuk keluarga dan kerjaya. Apalagi setelah berumah tangga semakin banyak rutin harian yang harus dilakukan. Selang beberapa bulan perkawinan, saya memutuskan untuk berhenti bekerja kerana merasakan tidak sanggup lagi harus berulang alik dari tempat kerja ke rumah setiap seminggu sekali. Dengan ijin suami akhirnya saya mulai menjadi suri rumah sepenuh masa. Tak lama setelah itu dalam setahun saya di sahkan mengandung. Saya menikmati kehidupan saya dengan keluarga kecil dan sangat bahagia. Tetapi disisi lain saya berpikir apa salahnya kalau saya tetap mempunyai pendapatan tambahan yang boleh membantu suami.

Pada awalnya saya hanya melihat iklan di laman sosial tentang kehebatan produk Shaklee, lama kelamaan pun saya ingin mencuba salah satu produk yang berkhasiat untuk meningkatkan selera makan anak. Pada masa itu anak saya memang susah untuk menghabiskan makanannya. Akhirnya saya membeli produk  yang bernama Meal Shakes. Setelah mencoba dan melihat sendiri perkembangan anak saya, saya dapati produk ini memang baik dan bermanfaat untuk kanak-kanak. Pada masa itu saya membeli dengan harga retail kerana saya bukan ahli dalam Shaklee. Lama kelamaan saya pun mencari maklumat untuk mendapatkan produk itu dengan harga yang murah, dengan bertanya-tanya akhirnya saya pun mendapatkan jawaban dan mendapatkan seorang mentor yang boleh menjadikan saya seorang ahli produk tersebut.

mealshakes

Akhirnya dengan ijin Allah Swt, saya telah pun menjadi ahli Shaklee, selain mendapatkan harga yang murah saya pun boleh menjana pendapatan tambahan untuk menolong suami dalam masalah keuangan. Nampak kan ? dalam satu masa saya mendapatkan 2 manfaat sekaligus. Yang pertama saya boleh mendapatkan harga produk yang murah bermanfaat untuk kesihatan keluarga saya dan yang kedua saya pun boleh mendapatkan pendapatan sampingan dan tentunya juga memperoleh banyak kelebihan-kelebihan dalam Shaklee ini.

menghadiri event shaklee bersama keluarga

Siapa yang tak mahu dengan hanya bermodal kan RM 35 sahaja, anda boleh mendapatkan keistimewaan seperti mendapat bonus cash, pembiayaan kereta dan pergi melancong ke luar negara, malah boleh menunaikan umroh. Walau bagaimanapun anda akan merasakan kelainan yang begitu nampak dengan merasakan pengalaman merawat dan menjaga anak-anak di depan mata sendiri, melihat mereka tumbuh besar atas penjagaan anda dengan tetap memilki pekerjaan yang menghasilkan pendapatan yang lumayan besar. Suami pun makin bertambah sayang kerana memilki isteri yang pandai dan bijak mengatur masa, selain menguruskan hal rumah tangga andapun mempunyai kerjaya. Anda pun tak perlu lagi merasa tertekan oleh bebanan pekerjaan yang ada di office atau tempat kerja, kerana dengan bekerja dari rumah anda adalah bos dan anda adalah kuli. Anda bebas mengatur masa sendiri tanpa perlu terikat oleh mana-mana pihak. Tak perlu pulang kerja larut malam dan merasa bersalah dengan anak-anak anda.

Barang siapa yang berusaha mesti Allah akan menolongnya. Semua tergantung kita dalam mengatur masa dan bagaimana kita hendak membawa haluan kita. Dengan usaha dan doa, insaaAllah semua pengorbanan dan usaha anda akan membuahkan hasil. Apabila ada diantara anda di luar sana yang masih tercari-cari usaha apa yang patut anda buat, jangan segan untuk menghubungi saya disini, saya akan menjelaskan semua yang ingin anda ketahui. Pilihan ada di tangan anda. Andaboleh menghubungi kami disini untuk ketahui lebih lanjut macamana nak jana pendapatan dari rumah bersama Shaklee.

KakNil / Firdaus +60176281787  pengedar shaklee anda

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Meriahnya Shaklee Fun Day 2023 Dengan Banjir Hadiah Percuma

Tak terasa kita sudah pun masuk dalam bulan Ramadhan 2023. Selamat berpuasa kepada semua sahabat muslim dimana jua anda berada. Kali ini kaknil nak berkongsi kepada anda…

Spread the love

7 Sebab Kenapa Supplements Shaklee Terbaik Di Malaysia

Ramai diantara kita yang mengambil supplements sebagai makanan tambahan untuk bantu tubuh badan lebih sihat dan cergas. Akan tetapi apakah kita tahu supplements yang kita ambil itu…

Spread the love

This Post Has One Comment

Leave a Reply