Set Hello New You Shaklee Untuk Kurus Sebelum Raya

Tak terasa masa berjalan begitu pantas. Tak lama lagi kita akan memasuki  bulan Ramadhan. Semoga kita sebahagian daripada insan terpilih yang dapat melaluinya dengan baik. In Sha Allah, aamiin. Apa perancangan anda pada bulan ramadhan kali ini? Mungkin ramai yang akan buat projek kurus Sebelum Raya kan? Alang-alang berpuasa apa salahnya kita wujudkan sekali impian yang dah lama tertunda. Betul tak? ramai dikalangan kita yang bermasalah dengan berat badan berlebihan dan juga pola hidup yang tak sihat. Apa kata kita ubah cara hidup kita ke arah yang lebih sihat. Berazam untuk lebih fokus pada kesihatan. Apalagi jika umur dah meningkat, macam-macam perkara boleh berlaku kepada kesihatan kita.

Bulan Ramadhan Akan Menjelang

Lemak jahat yang menumpuk di dalam badan juga dapat menimbulkan masalah besar jika tidak diambil perhatian. Mungkin kini tak terasa keburukannya, akan tetapi lambat laun ianya akan menjadi masalah besar jika tak ditangani dengan baik. Kesempatan kali ini kaknil mengajak pembaca semua untuk mengenali antara Set puasa Shaklee yang boleh anda jadikan teman dalam keseharian anda. Ianya sangat baik untuk bantu turunkan berat badan dan buang lemak jahat yang bersarang di dalam tubuh badan kita. Usaha kita setiap hari untuk konsisten amalkan set ini, sudah tentu akan membuahkan hasil yang luar biasa. Bukan sahaja tiada bahan kimia ianya juga sangat baik untuk kesihatan keseluruhan.

Ada tak pembaca disini yang tergolong dalam mereka yang susah nak turunkan berat badan? Jikalau anda adalah salah satu diantaranya, jom lah bersama kaknil untuk kenali Set Kurus Shaklee yang sudah pun lama digunakan dan diamalkan oleh mereka yang nak kurus tanpa lemak jahat dalam badan. Set ini bantu buang lemak, kolesterol jahat dalam badan, cuci usus dan kempiskan perut buncit. Banyak manfaat tambahan lainnya yang dapat anda rasakan. Contohnya sahaja kulit akan semakin sihat dan cantik juga bantu buang bau badan yang tak sedap. Berbaloi sekali ambik set ini.

Set Hello New You Shaklee

Diantara Set Kurus Shaklee yang boleh anda amalkan dalam bulan puasa yang akan menjelang ialah Set Hello New You Shaklee. Set ini amatlah special kerana produk yang ada dalam set ini merupakan produk andalan untuk membantu turunkan berat badan dengan sihat dan selamat. Tanpa bahan kimia dan selamat di gunakan. Diantaranya produk yang terkandung dalam set ini iaitu Cinch Shake, Herb Lax, Omega Guard, dan Lecithin. 4 Sekawan ni memang elok sangat untuk bantu kita turunkan lemak dan kolesterol jahat dalam badan. Jom kita ketahui apa sahaja manfaat yang dapat kita dapatkan dari masing-masing vitamin ini.

  • Cinch Shake

Cinch Shake membantu kita kenyang lebih lama. Cinch Shake ni ialah protein soya yang berkualiti tinggi dan juga non GMO. Bantu kempiskan perut. Cinch mengandungi Luecine untuk membina otot semasa menurunkan berat badan. Ianya juga berfungsi sebagai meal replacement. Istimewa Cinch bantu kita kehilangan inci dengan lebih cepat. Cinch membekalkan tenaga yang berpanjangan. Jadi selama berpuasa kita tetap bertenaga dan boleh lakukan aktifiti dengan penuh semangat sepanjang berpuasa.

  • Omega guard

Membantu kita menurunkan berat badan berlebihan, menggalakkan kadar kolesterol yang sihat serta menstabilkan tekanan darah. Omega guard juga mencegah kanser dan baik untuk masalah kulit dan alahan.

  • Herb lax

Herb lax ni amatlah sesuai untuk mereka yang nak kurus sebab sangat membantu dalam masalah sembelit, sebagai laksatif semula adi, bantu kurangkan penyerapan lemak dalam organ, buang toksik dan lemak dari badan, bantu kurangkan masalah bau mulut, bantu cuci usus secara lembut dan semulajadi. Serta bantu kempiskan perut.

  • Lecithin

Lecithin bantu pecahkan lemak dan kolesterol. Bantu penyerapan vitamin larut lemak. Membantu mengurangkan masalah sembelit. Pengelmulsi lemak dalam salur darah dan mengawal masalah kolesterol serta membantu mengurangkan berat badan. Tambahan Lecithin juga bantu kuatkan daya ingatan lebih baik. Serta mencantikkan kulit.

Promo Menarik Bulan Ini Dan Dapatkan Set Hello New You Shaklee Anda

Jadi kesimpulannya set ini sangat baik untuk membantu kita menurunkan berat badan. Set ini sangat berkait rapat dan saling membantu untuk wujudkan berat badan ideal dan juga buang semua lemak dan kolesterol jahat dalam tubuh badan kita. Amalan setiap hari akan membantu anda untuk lebih cepat capai impian anda. Anda yang berminat untuk dapatkan dan amalkan set ini, jangan segan dan jangan malu untuk menghubungi kami disini.

Menariknya bulan ini juga ada promo untuk anda yang buat pembelian Set Hello New You Shaklee, dalam setiap belian set ini anda akan dapat Cinch Shake 1 tin , keahlian percuma dan shaker hijau cantik dari shaklee.  Tambahan  penghantaran percuma ke seluruh Malaysia. Kaknil akan bantu anda untuk ketahui lebih lanjut macamana nak dapatkan set ini. Hubungi kaknil di nombor talian yang tertera di bawah sebagai Pengedar shaklee Anda . Anda yang berada di area Batangkali, Ulu Yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland sekitarnya, anda boleh berjumpa kami untuk dapatkan segera set ini. Kami ada Cash On Delivery (COD) untuk anda yang berada di area ini.

Jom dapatkan Set Ramadhan Shaklee

Jadi jangan tunggu lagi, kami sedia membantu mewujudkan impian anda untuk kurus sebelum raya. Betapa bahagianya apabila kita dapat beraya dengan orang tersayang dengan keadaan yang menawan dan sihat sejahtera tanpa ada sebarang masalah kesihatan. Jom kita wujudkan bersama-sama. Sihat bersama keluarga tersayang dengan penampilan yang menawan di hari raya.

KakNil/ Firdaus +60176281787

#shakleethrive2023 #shakleethriump2023 #blogmegashaklee

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Set Kurus Shaklee Terlaris Saat Ini Yang Patut Anda Cuba

Ramai yang tercari-cari set kurus apa yang sesuai untuk diambil oleh mereka dalam membantu proses nak turunkan berat badan. Masih belum terlambat untuk kita nak menjayakan program…

Spread the love

NAK KURUS DENGAN SHAKLEE….???

Memiliki tubuh yang kurus dan langsing sememangnya idaman semua wanita. Apalagi seorang yang sangat menitik beratkan pada penampilan.  Tak kalah hebatnya lelaki pun memiliki keinginan yang sama…

Spread the love

NYAH DAN BUANG LEMAK YANG MENGGANGGU DALAM BADAN ANDA

Runsing dengan lemak yang semakin menebal dan membuat anda semakin berat dan bam-bam..?? Apalagi dengan banyaknya acara jemputan kenduri-kendara pada akhir minggu ini.  Belum terlambat jika anda…

Spread the love

SET KURUS

SET KURUSRamai dikalangan wanita pada zaman sekarang yang kurang memperhatikan penampilan. Terutama sekali kepada wanita yang telah berumah tangga. Penting untuk kita senantiasa tampil menarik dan sihat….

Spread the love

Leave a Reply