Istimewa Esp Buat Cantik, Sihat Dan Bertenaga

Pernahkah anda mendengar perkataan Esp sebelum ini? apakah itu ESP? Kali ini KakNil akan huraikan untuk anda apa itu Esp. Serta manfaatnya untuk kesihatan dan kecantikan anda. Esp ini produk paling laris dan paling ramai di cari selama ini. Oleh kerana kehebatan dan keberkesanannya mengatasi pelbagai masalah kesihatan yang timbul. Anda sudah semestinya harus mencuba Esp ini untuk seisi keluarga. Jangan sampai anda menyesal kerana tidak mencuba Esp ini. Terlalu banyak keistimewaannya yang boleh dirasakan. Tentunya selain sihat, anda akan semakin tambah jelita dan menawan. Siapalah yang tak nak jelita dan menawan kan? semua orang pasti inginkan kulit yang cantik dan berat badan yang ideal dengan bentuk tubuh badan yang indah. 

Apa itu Esp?

Esp atau Energizing Soy Protein, ianya adalah protein soya yang berkualiti tinggi. Esp mengandungi 14 gram protein. Memiliki Indeks Glisemik yang rendah sebanyak 39. Tiada serat dan memiliki vitamin tertentu. Esp diproses pada kadar suhu rendah bagi menjaga kualiti protein kacang soya. Esp dihasilkan dari kacang soya Non GMO ( genetically modified organisms). Esp di proses dengan mengfgunakan air, bukannya alkohol bagi memelihara kandungan isoflanove. 1 Canister sebanyak 850 gram dihasilkan dari 30 kg kacang soya. Esp dihasilkan dari protein soya berkualiti tinggi bagi membekalkan tenaga dan stamina. Esp mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan kita. 1 hidangan Esp ( 3 sudu bedsar) mengandungi 14g protein, 8g karbohidrat, 500mg kalsium. Didatangkan dalam bentuk serbuk dalam satu canister. Esp boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi. Esp ni rasanya lazat dan berperisa Vanilla. Anda akan menyukainya jika dah mencuba. 

Energizing Soy Protein (ESP)

Sesiapa sahaja boleh mengambil Esp?

  •  Ibu-ibu yang sibuk, Ibu yang sibuk patut mengambil Esp untuk memberi tenaga berpanjangan, badan menjadi lebih sihat dan kekal cergas sepanjang hari.
  • Untuk anda wanita yang ingin kuruskan badan, hanya perlu bancuhan Esp dengan minuman kegemaran pada setiap pagi yang akan memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Dan tak perlu bagi anda bersarapan dengan makanan yang berat untuk mengalas perut.
  • Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, sangat penting mengambil Esp ini agar dapat memperbanyak dan mengekalkan permintaan ( supply) susu disamping digabungkan dengan pengambilan air yang cukup serta proses pengepaman susu yang konsisten.
  • Pesakit kencing manis yang mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
  • Wanita yang mementingkan penjagaan kulit wajah. Esp membantu menghilangkan parut jerawat dimuka, menjadikan kulit muka halus mulus, gebu dan berseri untuk tatapan orang tersayang anda.

Esp memang sesuai untuk anda yang inginkan cantik, muda, sihat, tambah tenaga, untuk kesuburan, untuk berdiet, ibu berpantang, ibu menyusui, tua, muda lelaki, wanita dan juga semua individu yang ingin mengekalkan kesihatan yang baik. Esp memang pilihan yang tepat.

Manfaat Esp Yang Patut Anda Ketahui

Kekal muda

Asid amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Esp adalah salah satu cara untuk kita sentiasa muda dan mengekalkan kulit cantik dan bertenaga. Esp berasaskan tumbuhan semula jadi kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dalam isoflavon yang sama dengan hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Esp memulihkan prostat lelaki

Kacang soya mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ianya juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan juga prostat.

Esp Cantikkan Kulit Dan Sihatkan Kuku Dan Rambut

Tentunya Esp menjadikan kulit anjal, gebu dan muda. Mengembalikan keserian wajah yang kusam, merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, mempercepat penyembuhan luka dan parut. Memulihkan pigmentasi. Melambatkan penuaan , melambatkan proses uban, rambut gugur, pigmentasi dan masalah keadaan rambut.

Esp Berikan Tenaga Dan Kuatkan Minda

Esp memberikan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia pulihkan migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti stress, kemurungan, dan ketakutan. Esp juga baik untuk memperbaiki memori dan menguatkan ingatan. Menambah kecergasan, keupayaan seksual dan lain sebagainya.

Jika anda mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein, anda tak digalakkan mengambil Esp ini.

ESP SHAKLEE

Berbaloi sekali jika kita amalkan Esp ni setiap hari untuk seisi keluarga. Banyak manfaat dan kesan yang baik untuk tubuh badan kita. Jangan tunggu lagi, anda dan orang tersayang perlukan Esp ini. Dapatkan segera untuk anda, jangan lepaskan peluang ini. Anda boleh dapatkan nya disini. Hanya hubungi nombor yang tertera di bawah ini. Kami akan membantu anda untuk menyelesaikan masalah anda. Konsultasi terbaik untuk anda. Kami membuat penghantaran seluruh Malaysia dan juga boleh memberikan pengkhidmatan Cash On Delivery untuk anda yang berada di kawasan area Batang Kali, Rasa, Bukit Beruntung, Ulu Yam, Gohtong Jaya dan Genting Highland. 

Jangan segan dan jangan malu untuk hubungi kami agen sah shaklee disini. Bagi anda yang berminat nak menjana pendapatan bersama-sama Shaklee, anda dialu-alukan untuk bersama kami. Pendapatan lumayan setiap bulannya untuk bantu menjana pendapatan isi rumah. Kami sediakan bimbingan dan group suport untuk anda. Jadi jangan risau, hubungi kami segera disini.

KakNil/ Firdaus no Hp +60176281787

Agen Sah Shaklee anda

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

TETAP BERTENAGA WALAUPUN BERPUASA

Berita baik kepada ibu-ibu hamil yang nak ganti  puasa….tak lama lagi nak masuk bulan puasa kan…?? Kebanyakan ibu-ibu hamil akan rasa lemah dan  lesu sewaktu berpuasa dan…

Spread the love

Leave a Reply