Meriah Raya Dengan Shaklee

Assalamualaikum kepada semua sahabat kaknil, apakabar anda semua di hari ini. Tak sangka kita dah berada di pagi raya yang indah dan ceria bersama orang tersayang. Kaknil mengucapkan selamat hari raya Idul Fitri untuk semua sahabat kaknil. Mohon maaf zahir bathin ye, mungkin selama penulisan kaknil ada buat silap kepada anda semua. Mudah-mudahan anda semua juga bergembira dihari raya ini.

 

Tahun ni kaknil tak beraya di kampung kerana suami harus bekerja. Tapi itu tak menjadi masalah kerana kita masih boleh berhubung dengan keluarga di kampung menggunakan kecanggihan tehnologi yang ada. Apa menu raya anda sahabat? sudah tentu menu rendang, ketupat menjadi menu wajib di hari raya. Kaknil masak rendang, laksa di malam raya dengan nasi impit sekali. Wah meriah kan raya kita? Sebahagian hidangan di bawa ke tempat kerja suami agar dapat di hidangkan kepada kawan-kawan sekerjanya. Jadi kemeriahan raya masih tetap dirasai walaupun dalam keadaan bekerja.

Mek Ila datang beraya

Nah dalam gambar kat atas ni adalah sahabat kaknil. Mek Ila datang beraya bersama keluarga. Alhamdulillah meriah raya kami dengan kedatangan mek ila dan keluarga. Mek Ila juga pengguna tegar Vitamin Shaklee, tak gentar pun mek ila menyantap hidangan raya. Katanya tak perlu takut kan kita beraya dengan Shaklee juga.

Walaupun berlainan agama kami tetap beraya

Pada raya pertama sampai raya ketiga, kaknil hanya dirumah menanti kedatangan kawan-kawan dan sedara mara yang ada berhampiran rumah. Meriah raya kami dengan pelbagai hidangan dan juga makanan yang di bawa oleh sedara mara. Walaupun dengan keserhanaan tapi kehadiran kawan-kawan dan sedara mara amatlah membahagiakan kami sekeluarga. Dalam kita menjamu selera, vitamin Shaklee jangan dilupa. Al maklumlah kan banyak hidangan daging dan lemak di pagi raya boleh buatkan lemak berkumpul, jadi kita kena sentiasa amalkan Vitamin Shaklee untuk bantu buang, bakar dan nyahkan lemak jahat dalam badan kita.

Set Kurus Raya Shaklee

Jadi apapun hidangan raya kita, Shaklee sentiasa bersedia membantu meriahkan raya kita dengan tetap sihat dan ceria. Sahabat kaknil yang belum tahu Vitamin apa yang kaknil dan keluarga amalkan untuk buang lemak jahat dalam badan, kali ini kaknil akan kongsikan pada anda semua. Kaknil amalkan Lecithin, Alfalfa dan juga Herb Lax. Set 3 sekawan ni elok sangat untuk bantu kita buang lemak dalam badan. Tiada bahan kimia dan selamat diamalkan. Bukan hanya sihat tubuh badan tanpa lemak jahat, ianya bantu kita dapatkan kulit cantik bebas jerawat. Dan elok untuk dalam wanita. Set ini baik untuk lelaki dan juga wanita. Jadi jangan takut lagi untuk menyantap hidangan raya kerana set shaklee dah ada untuk bantu.

Anda juga boleh buat pilihan untuk dapatkan Set Hello New You Shaklee ni. Set dalam gambar ni juga sangat berbaloi jika kita amalkan di musim perayaan ni. Meriahkan raya dengan shaklee dan dapatkan keceriaan dengan dapat berat badan yang ideal yang sudah tentu anda inginkan. Set ni dapat anda amalkan setiap hari.

Jadi apapun hidangan raya kita, jangan lupa beraya dengan shaklee. Jangan kita leka dengan hidangan yang ada. Pastikan selepas menyantap hidangan raya cepat amalkan vitamin Shaklee. Jadi kita boleh sentiasa ceria walapun makan hidangan raya merata. Mudah-mudahan raya sahabat semua berjalan dengan lancar dan sentiasa berbahagia disamping keluarga tercinta. Bagi anda sahabat yang balik ke kampung halaman, nikmati raya anda dengan keluarga dengan sebaiknya. Semoga kembali ke rumah masing-masing dengan lancar dan tidak terjebak jem di jalan raya. Jadi sekali lagi kaknil ucapkan selamat hari raya idul fitri kepada sahabat semua mohon maaf zahir dan bathin.

Bagi anda yang inginkan set kurus raya shaklee dan nak meriahkan lagi raya anda dengan shaklee, jangan malu untuk hubungi kaknil agen sah shaklee anda disini untuk dapatkan set kurus raya anda disini. Terus klik link yang ada di bawah ini atau terus hubungi nombor talian yang tertera. Anda yang berada di area kawasan Batangkali, Ulu yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland sekitarnya boleh dapatkan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD) dari kami.

>>Jom Beli SET KURUS RAYA DISINI<<<<

Jom Dapatkan Insentif Shaklee Disini dan jadi Pengedar Shaklee Yang Sah.

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Set Hello New You Bantu Kurus Bergaya

Semua wanita sudah tentu nak tampil kurus dan bergaya. Tapi kadang kita tak tahu macamana nak tampil kurus bergaya sesuai keinginan kita. Kita kena tahu bahwa masing-masing…

Spread the love

7 Tips Kurus Dengan Cepat Dan Selamat

Menjadi kurus sihat adalah idaman semua wanita. Dan sudah tentu sekali dengan pakej berat badan yang ideal dan rupa paras yang cantik. Banyak cara yang dilakukan agar…

Spread the love

Apa Itu Intermittent Fasting? Selamat Tak Untuk Kita Amalkan?

Pernah dengar tak istilah Intermittent Fasting? jujur KakNil memang baru sahaja dengar istilah ni. Tak pernah laluinya juga. Rupanya ramai orang yang dah buat Intermittent Fasting ni….

Spread the love

4 Sekawan Yang Bantu Buang Lemak Jahat Dalam Badan

Kalau cakap pasal diet, memang akan terbayang suasana penuh dengan senaman, berlapar dan juga aktifiti sukan. Macam banyak benda yang kena buat agar tetap dapat jaga berat…

Spread the love

Cara Kurus Selamat Berkesan Tanpa Risau Efek Samping

Pada zaman sekarang macam-macam  jenama produk untuk kuruskan badan beredar dipasaran. Ada yang hanya kata boleh kurus dalam seminggu sahaja, ada yang sebulan, ada yang sebotol ,2…

Spread the love

This Post Has 4 Comments

Leave a Reply

%d