Shaklee Bisnes Online Terbaik Malaysia

Sebenarnya banyak bisnes online yang boleh dilakukan untuk membantu kita menjana pendapatan sampingan. Tapi kita kena pandai memilih dan meneliti bahawa bisnes online tersebut baik untuk kita dan sesuai dilakukan. Macam Kaknil sendiri dulu pernah buat bisnes online. Dulu kaknil buat jualan baju baby di media sosial seperti Facebook dan juga Pinterest. Lumayan juga hasilnya ketika itu. Tapi dek kerana keterbatasan masa dan juga penghantaran yang dikala itu agak menyukarkan kaknil bergerak, akhirnya kaknil menghentikan bisnes online yang kaknil jalankan tersebut.

Dapatkan Extra Income dari rumah

Awal Mula Mengenali Shaklee

Bukan mudah untuk kita jalankan bisnes kalau tiada persediaan dan juga masa yang cukup. Selepas lama berehat daripada membuat sebarang bisnes online, akhirnya kaknil memberanikan diri untuk mencari semula bisnes online yang sesuai untuk kaknil dengan keterbatasan dan kekurangan yang ada ketika itu. Masih teringat lagi ketika itu anak kaknil yang sulong mengalami masalah sembelit dan susah nak membuang. Kaknil cari dipelbagai media sosial produk yang mungkin boleh membantu anak kaknil terlepas dari sakitnya sembelit ketika membuang.

derita sembelit kanak-kanak

Akhirnya kaknil menemukan produk Shaklee yang diiklankan oleh seorang pengedar shaklee ketika itu. Kaknil banyak membaca testimoni produk shaklee yang membantu atasi masalah sembelit pada kanak-kanak, produk tersebut tak lain adalah Meal Shakes. Akhirnya kaknil pun beli Meal Shakes tersebut dan berikannya kepada anak sulong kaknil untuk diamalkan setiap hari. Alhamdulillah Meal shakes sesuai dengan anak sulong kaknil dan ianya sangat berkesan mengatasi masalah yang dihadapi. Sampai pada suatu saat tu kaknil terpikir kenapa kaknil tak cuba untuk menjadi agen shaklee ni untuk buatkannya sebagai bisnes online kaknil. Lumayan kan hasilnya, apalagi produk shaklee memang terbaik dan memang patut di amalkan setiap hari oleh semua lapisan masyarakat.

Meal Shakes

Tanpa pikir panjang, akhirnya kaknil pun mendaftar menjadi  ahli shaklee dengan belian produk dapat keahlian secara percuma. Ketika itu kaknil dapat keahlian percuma kerana buat belian produk dalam RM600 keatas. Selepas itu kaknil memang buat bisnes online shaklee dengan tekun dan alhamdulillah dapat bonus juga setiap bulannya. Yang kaknil suka dalam buat bisnes Shaklee ni, kaknil dapat banyak pengalaman baru dan juga sudah tentu Shaklee bisnes online buat kaknil dapat mengatur masa dengan bebas dan tak perlu tergantung dengan siapapun. Yang paling disukai adalah mendapat bonus setiap bulannya. Serta dapat kehidupan yang sihat seisi keluarga.

hadiri event shaklee bersama para master

Kelainan Buat Shaklee Bisnes Online Yang Perlu Anda Tahu

  • Dalam Shaklee kita boleh menjana pendapatan dengan modal yang kecil. Hanya dengan RM35 sahaja atau buat belian produk dengan 100 UV atau bersamaan dengan belian lebih kurang RM400.
  • Dalam Shaklee ada bonus cash, bonus kereta dan juga bonus trip regional mahupun international.
  • Produk Shaklee yang bebas bahan kimia, tanpa perasa dan terjamin keberkesanannya.
  • Tak perlu kita susah payah simpan stok dan juga berlarian ke pejabat pos untuk hantar barang. Shaklee dah ada untuk tolong kita buat order untuk customer kita.
  • Dalam shaklee pun kita boleh mendapatkan ilmu tentang produk melalui talian mahupun pergi terus ke kelas-kelas yang telah disediakan.
  • Ada juga suport group yang disediakan untuk kita saling mengenal dengan kawan-kawan sesama Shaklee independent Distributor. Memang sangat memudahkan segala kerja kita dalam buat bisnes online ni.
  • Shaklee juga sebuah company yang tak pernah gagal membayar bonus pada agennya dimana jua berada.
  • Shaklee juga ada kajian pada setiap produknya. Kajian di buat oleh para saintis yang diiktiraf dunia.
  • Produk Shaklee Halal dan mesra alam.

Jom Register Ahli Shaklee Disini

Memang tidak akan rugi jika anda menyertai kami dalam bisnes online Shaklee. Bagi anda yang lama tercari-cari bisnes online yang tidak memerlukan modal yang besar dan gemar dalam bidang media sosial, patut join Shaklee bisnis online ini bersama kami. Anda boleh lakukannya dari rumah, pejabat, mahupun dimana jua ada berada. Di dalam mahupun di luar negara. Bisnes online shaklee ni sangat sesuai untuk mereka yang aktif dan nak kan perubahan dalam hidup yang lebih baik. Gaya hidup yang sihat dan sentiasa berpikiran positif dan berada dalam lingkungan rakan-rakan yang positif dan sama-sama menuju matlamat yang sama.

Shaklee Independent Distributor

Jangan tunggu lagi, anda sudah pun menemukan Shaklee bisnes online yang sememangnya terbaik di Malaysia yang boleh anda ikuti. Jangan risau anda akan kami bantu sampai boleh menjana pendapatan anda sendiri. Tak perlu pening nak pikir untuk datang ke pejabat, ataupun ada anak kecik dirumah. Anda boleh lakukan bisnes online sendiri bersama Shaklee tanpa harus berpisah dengan anak-anak anda. Anda bebas menentukan masa anda sendiri dan dimana anda nak lakukannya. Buat bisnes online dari rumah yang sangat sesuai untuk anda rasa lebih bebas dengan pendapatan yang lumayan. Jangan malu, anda boleh hubungi Kaknil disini dengan menghubungi nombor talian yang ada di bawah. Jangan malu dan jangan sungkan, mungkin anda yang kami cari sebagai rakan bisnes kami.

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

Jom Join Bisnes Online Shaklee Disini.

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Menariknya Percutian Shaklee Tahun 2023 Ni

Dalam Shaklee ada hadiah percutian dalam dan luar negara yang diberikan kepada Shaklee Independent Distributor (SID) yang layak. Sudah tentu percutian ini amatlah dinanti-nanti dan amat berharga…

Spread the love

8 Tips Bisnes Online Yang perlu Anda Tahu

Zaman sekarang ini ramai para peniaga yang menggunakan media online untuk membuat perniagaan. Tak kurang juga mereka yang dulunya tak tahu sama sekali menggunakan hp kini pun…

Spread the love

Kerja Dari Rumah Hasilkan Pendapatan Tambahan

Tak dinafikan zaman sekarang ni ekonomi tak begitu memberangsangkan. Keadaan perekonomian kita agak berbeza dari kebiasaannya. Harga barang mulai alami kenaikan yang begitu kentara. Bagi mereka yang…

Spread the love

Pengedar Shaklee Area Batangkali, Hulu Yam, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu Dan Genting Highland

Inilah pathner saya dalam bisnis family ini. Dialah suami, ayah, ketua keluarga dan juga posmen saya. Banyak benda yang kami lakukan bersama-sama dirumah. Dialah Ceo saya juga….

Spread the love

Cara Mudah Untuk Renewal Keahlian Shaklee

Assalamualaikum, salam sejahtera untuk semua sahabat. Apakabar anda hari ini? semoga semua sihat. Berjumpa lagi kita dalam entry kali ini. Kali ini Kaknil akan bahas serba sedikit…

Spread the love

Seronoknya Dapat Cash Rebate Dan Makan Vitamin Percuma

Jika kita bercakap pasal cash rebate pastinya semua orang akan suka. Cash Rebate merujuk kepada pemulangan sebahagian daripada jumlah wang yang anda telah dibelanjakan. Ia merupakan satu…

Spread the love

This Post Has One Comment

Leave a Reply

%d