Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

Sempena bulan yang penuh mulia ini, Kaknil nak kongsikan dengan anda semua berita gembira yang belum pernah terjadi sebelum ni. Anda boleh bayangkan dapat kulit cantik dengan berat badan yang ideal dengan modal yang sangat rendah? ya, Shaklee sedia bantu anda semua sahabat kaknil untuk dapatkan Vitamin kulit cantik dengan harga yang sangat terjangkau oleh siapapun. Alang-alang dah bulan puasa ni, kita nak kurus dengan pakej kulit cantik sekali la kan. Jadi boleh beraya dengan maksima.

Seperti yang kita ketahui, Vitamin kulit cantik ini boleh kita dapatkan dengan mengambil Esp (Energizing Soy Protein) dan Vita C PLus. Dua sekawan ni sememangnya sangat membantu untuk kita dapatkan berat badan ideal dan juga kulit yang cantik. Keduanya juga bantu menjadikan kulit lebih anjal, elak jerawat dan jeragat, bantu kita lebih bertenaga serta juga elok untuk sesiapa sahaja yang alami masalah gastrik. Jadi memang sangat berbaloi sekali untuk kita amalkan dua sekawan ni setiap hari. Penting untuk anda ketahui, dua sekawan ini bukan setakat untuk menjadikan kulit kita cantik, malah ianya juga bantu kita lebih bertenaga dan ceria melalui hari sepanjang berpuasa. Jangan risau, dua sekawan ini baik untuk kaum lelaki dan juga wanita. Jadi jangan ada alasan lagi untuk kita tidak mengambilnya setiap hari.

10 Manfaat Vita C Plus Yang perlu Anda Ketahui

  1. Meningkatkan sistem imun badan
  2. Membantu membentuk kolagen untuk kulit dan mencantikkan serta melembabkan kulit
  3. Mengurangkan alergik dan gatal kulit
  4. Berfungsi sebagai antioksida untuk badan
  5. Mengurangkan masalah resdung
  6. Membantu penyembuhan luka
  7. Mengurangkan jerawat dan jeragat
  8. Membantu penyerapan zat besi
  9. Menggalakkan kesihatan gigi, gusi dan tulang
  10. Vitamin penting untuk ibu hamil, menyusu dan berpantang.

10 Manfaat Esp Yang Perlu Anda Ketahui

  1. Membekalkan tenaga berterusan
  2. Membantu pembentukan sel-sel baru
  3. Mencegah Osteoporosis
  4. Membantu masalah gastrik
  5. Membantu mengawal paras kolesterol
  6. Baik untuk hormon ( kaya dengan isoflavones)
  7. Membantu memudarkan kesan parut
  8. Mempercepatkan proses penyembuhan luka selepas pembedahan
  9. Memberi rasa kenyang yang lebih lama
  10. Membantu penurunan berat badan yang berlebihan.

Testimoni Vitamin Kulit Cantik ESP dan Vita C Plus

Bagi mereka yang sudah mengamalkan Vitamin kulit cantik ini, memang kesan dan kebaikannya amat terasa pada tubuh badan. Anda boleh nampak sendiri dari testimoni pengguna yang amalkan set ini. Jom kita tengok testimoni-testimoni daripada mereka yang amalkan Vitamin Kulit Cantik ini.

  1. Testimoni Esp. Pengguna ini jatuh cinta dengan Esp dah hampir 3 tahun ambik Esp. Gastrik sekarang dah tiada, parut jerawatpun dah semakin pudar dan selulit berkurangan. Beliau boleh rasa perbezaan minum Esp dan tak minum.
testimoni esp vitamin kulit cantik

2. Testimoni Vitamin Kulit Cantik Esp dan Vita C PLUS. Bulan 12 haritu muka bermasalah teruk. Cuba 2-3 produk untuk kulit, tapi makin teruk, lepas tu terpikir kenapa tak mencuba produk Shaklee dan akhirnya mencuba amalkan Esp dan Vita C Plus serta Gla Complex. Alhamdulillah hasilnya memuaskan beliau.

testimoni set vitamin kulit cantik

3. Testimoni Vitamin Kulit Cantik Esp dan Vita C Plus. Beliau semasa mengandung kembar, perut menggelebeh dan hitam, sekarang dah putih. Beliau amalkan gabungan Esp dan Vita C dengan hasil yang mantap.

Gabungan mantap esp dan vita c buatkan kulit lebih cerah

4. Testimoni Vita C PLUS vitamin kulit cantik. Kerana ambik secara konsisten Vita C Plus , mak andam kata senang nak make up muka dan kulit cantik.

amalkan vita c plus secara konsisten

Shaklee Pun Ada Menu Rahmah Dengan Harga Vitamin Kulit Cantik RM99 Sahaja

Bagi sahabat yang kebetulan ada masalah kulit, jangan sampai anda biarkan masalah anda berlarutan. Cepat dapatkan Vitamin kulit cantik ini untuk anda amalkan setiap hari. Jangan risau, Vitamin Shaklee  ini sudah terbukti berkesan dan ianya selamat diamalkan setiap hari dan melalui beberapa kajian ke atas masing-masing produknya. Apalagi harga yang ditawarkan sangatlah murah dan terjangkau. Anda boleh dapatkan kembali kulit cantik yang anda impikan selama ini dengan hanya mendapatkan Vitamin Kulit seharga RM99 sahaja. Bukan hanya makanan sahaja ada menu rahmah, kami di Shaklee juga ada Set Rahmah untuk anda semua. Harga yang mampu milik untuk semua kalangan. Dalam setiap pembelian set rahmah ini, ada percuma keahlian dan juga penghantaran percuma untuk anda. Sangat berbaloi bukan? mana nak dapat harga sebegini murah kan? hanya disini.

Set Rahmah HARGA JIMAT

Jadi jangan anda lepaskan peluang ini, hubungi kami segera disini untuk dapatkan Vitamin Kulit Cantik Dengan Harga Rahmah disini. Kaknil sebagai Agen Sah Sahklee Batangkali juga menyediakan pengkhidmatan Cash On Delivery kepada sahabat yang kebetulan berada di area Batangkali, Ulu Yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu, Antara Gapi dan juga Genting Highland. Kaknil boleh terus menghantar pesanan yang anda inginkan. Dan jangan risau, bagi anda yang berada di luar area tersebut, Kaknil akan melakukan pengeposan ke area anda dengan jasa pos. Kami melayani pengeposan ke seluruh wilayah semenanjung Malaysia termasuk sabah dan serawak. Hubungi kami di talian yang tertera di bawah ini.

KakNil/ Firdaus No Phone/ Whatsapp +60176281787

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

 

shakleethrive2023 #shakleethriumph2023 #blogmegashaklee

#nextlevelblogging

 

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Set Promo Vivix beli 6 percuma 1

Promo Menarik Bulan ini, Harga Murah Tak Sangka

Assalamualaikum sahabat semua. Jumpa lagi dengan kaknil. Lama kaknil tak update entry. Memang agak sibuk belakangan ini. Tapi sekarang kaknil akan kembali bersama anda untuk berikan info…

Spread the love

Harga Promosi Meletups Bulan November Yang Awesome.

Jeng..jeng…jeng…. Kami berikan harga Promosi Untuk anda. Jangan lewatkan untuk mendapatkan Percuma keahlian dengan Belian buy 6 Free 1 Nutriferon….memang berbaloi baloi untuk anda. Hubungi kami untuk…

Spread the love

PROMOSI HEBAT BULAN INI

Tak biasanya terjadi dalam bulan-bulan yang lain, kali ini Promosi Shaklee memberikan anda 2 jenis barang sekaligus untuk harga promosi yaitu Meal Shakes dan Collagen Powder.  Pastinya…

Spread the love

This Post Has 4 Comments

Leave a Reply

%d