Set Hello New You Bantu Kurus Bergaya

Semua wanita sudah tentu nak tampil kurus dan bergaya. Tapi kadang kita tak tahu macamana nak tampil kurus bergaya sesuai keinginan kita. Kita kena tahu bahwa masing-masing kita memiliki bentuk tubuh yang berbeza satu sama lain. Kita kena hargai dan mencitai diri sendiri dan bersyukur atas karunia nikmat yang telah Allah berikan. Kita kena hargai apa yang ada ada dan utamakan kesihatan dan juga kecergasan tubuh badan daripada nak cantik bergaya semata-mata. Tetap jadi diri sendiri dan seimbangkan kesihatan dan penampilan diri.

Untuk menampakkan  kita lebih aktif, kurus dan bergaya boleh sahaja. Ada banyak hal yang boleh kita lakukan untuk mewujudkan impian itu. Jom kita tengok sama-sama, apa yang boleh kita lakukan untuk dapatkan tubuh badan bebas lemak dan kurus bergaya.

6 Hal Yang Perlu Di Lakukan Untuk Tampil Kurus Bergaya

  1. Aktif dalam keseharian, seperti melakukan senaman, olahraga yang membantu untuk kita tetap bugar dan ceria. Lakukan apa sahaja yang boleh membuat anda lebih positif dan membuang kalori. Kalau tak dapat membuat senaman, anda boleh membuat kerja-kerja rumah seperti membersihkan persekitaran rumah. Yang penting ada pergerakan badan dan dapat membakar kalori yang ada.
  2. Biasakan dengan pola makan yang seimbang. Anda harus mengkonsumsi makanan yang seimbang dan mengandungi vitamin dan mineral yang cukup serta kaya nutrisi seperti sayur-sayuran, buah-buahan, protein tanpa lemak, dan bijirin. Elak mengambil makanan siap saji dan juga mengandungi tinggi lemak. Juga hindari makanan yang tinggi kandungan gulanya.
  3. Jangan makan berlebihan. Tentukan porsi makanan anda, jangan terlalu banyak. Biarlah makan sedikit tapi berzat. Makan dengan perlahan dan kunyah makan dengan sempurna. Makan sebelum lapar dan berhenti sebelum kenyang.
  4. Minum air yang cukup. Pastikan cecair didalam badan anda cukup dan elak dehidrasi. Jangan minum minuman tinggi gula dan alkohol. Minum minimal 8 gelas sehari.
  5. Pilihlah pakaian yang sesuai dengan anda. Anda boleh memakai pakaian yang sesuai dengan bentuk tubuh badan anda dan cari pakaian yang boleh membantu anda kelihatan lebih ramping dan kurus. Sudah tentu anda harus seimvangkan bentuk badan dan pakaian yang anda kenakan. Jangan terlalu kebesaran dan jangan memakai pakaian yang sempit.
  6. Sentiasa berpikiran positif dan percaya pada diri sendiri. Percaya diri sendiri sangat lah membantu kita untuk tampil lebih menawan dalam apa jua situasi. Kita akan keliahatan lebih bergaya kalau kita yakin dengan penampilan dan diri sendiri. Yang penting jangan terikut orang lain dan merasa diri tiada kelebihan.

Banyak cara sebenarnya untuk kita tampil kurus dan bergaya, hanya kita kena pandai untuk aturkannya dan lakukannya dengan konsisten setiap hari. Salah satu cara yang lain selain dari lakukan 6 hal diatas iaitu dengan rutin amalkan Set Hello New You. Apa tu Set Hello New You tu? set Hello New You adalah gabungan vitamin yang boleh bantu anda turunkan, bakar, pecah dan buang lemak jahat dalam badan. Set Vitamin ini amatlah membantu anda untuk tetap bertenaga dan sihat dan miliki berat badan ideal tanpa lemak dan kolesterol jahat dalam badan.

Set Hello New You

Dalam Set Hello New You ada Herb lax, Omega Guard, Cinch Shake Latte, Lecithin. Ada percuma setin Cinch Shake Vanilla dan 1 tumbler hijau shaklee. Untuk anda yang baru pertama kali membuat belian produk Shaklee, anda akan diberikan keahlian percuma dalam setiap belian set Hello New You ini. Selain itu belian set ini juga anda akan nikmati penghantaran secara percuma. Wah banyak sekali hadiah yang anda akan dapatkan ya.

Jom kita tengok apa sahaja manfaat produk Hello New You ni.

  • Cinch Shake

Cinch Shake membantu kita kenyang lebih lama. Cinch Shake ni ialah protein soya yang berkualiti tinggi dan juga non GMO. Bantu kempiskan perut. Cinch mengandungi Luecine untuk membina otot semasa menurunkan berat badan. Ianya juga berfungsi sebagai meal replacement. Istimewa Cinch bantu kita kehilangan inci dengan lebih cepat. Cinch membekalkan tenaga yang berpanjangan. Jadi selama berpuasa kita tetap bertenaga dan boleh lakukan aktifiti dengan penuh semangat sepanjang berpuasa.

  • Omega guard

Membantu kita menurunkan berat badan berlebihan, menggalakkan kadar kolesterol yang sihat serta menstabilkan tekanan darah. Omega guard juga mencegah kanser dan baik untuk masalah kulit dan alahan.

  • Herb lax

Herb lax ni amatlah sesuai untuk mereka yang nak kurus sebab sangat membantu dalam masalah sembelit, sebagai laksatif semula adi, bantu kurangkan penyerapan lemak dalam organ, buang toksik dan lemak dari badan, bantu kurangkan masalah bau mulut, bantu cuci usus secara lembut dan semulajadi. Serta bantu kempiskan perut.

  • Lecithin

Lecithin bantu pecahkan lemak dan kolesterol. Bantu penyerapan vitamin larut lemak. Membantu mengurangkan masalah sembelit. Pengelmulsi lemak dalam salur darah dan mengawal masalah kolesterol serta membantu mengurangkan berat badan. Tambahan Lecithin juga bantu kuatkan daya ingatan lebih baik. Serta mencantikkan kulit.

Set Hello New You

Dapatkan Set Hello New You Disini

Sesuai sekali dengan keinginan anda bukan? nak kurus dan bergaya dengan Set Hello New You ni. Jadi jangan sedih dan malu, anda patut dapatkan Set ini. Memang berbaloi sekali denan kesannya. Juga ianya sangat berbaloi dengan apa yang anda dapatkan. Menyihatkan dan buat anda lebih percaya diri.

Set Hello New You Shaklee ni memang berbaloi anda amalkannya. Jom dapatkannya disini. Jadi jangan malu untuk hubungi kaknil agen sah shaklee anda disini untuk dapatkannya.  Terus klik link yang ada di bawah ini atau terus hubungi nombor talian yang tertera. Anda yang berada di area kawasan Batangkali, Ulu yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland sekitarnya boleh dapatkan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD) dari kami.

Jom Dapatkan Insentif Shaklee Disini dan jadi Pengedar Shaklee Yang Sah.

>>>Klik Disini Untuk Belian >>>Saya NAK Beli Set Hello New You Shaklee Disini<<<

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

 

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Meriah Raya Dengan Shaklee

Assalamualaikum kepada semua sahabat kaknil, apakabar anda semua di hari ini. Tak sangka kita dah berada di pagi raya yang indah dan ceria bersama orang tersayang. Kaknil…

Spread the love

7 Tips Kurus Dengan Cepat Dan Selamat

Menjadi kurus sihat adalah idaman semua wanita. Dan sudah tentu sekali dengan pakej berat badan yang ideal dan rupa paras yang cantik. Banyak cara yang dilakukan agar…

Spread the love

Apa Itu Intermittent Fasting? Selamat Tak Untuk Kita Amalkan?

Pernah dengar tak istilah Intermittent Fasting? jujur KakNil memang baru sahaja dengar istilah ni. Tak pernah laluinya juga. Rupanya ramai orang yang dah buat Intermittent Fasting ni….

Spread the love

4 Sekawan Yang Bantu Buang Lemak Jahat Dalam Badan

Kalau cakap pasal diet, memang akan terbayang suasana penuh dengan senaman, berlapar dan juga aktifiti sukan. Macam banyak benda yang kena buat agar tetap dapat jaga berat…

Spread the love

Cara Kurus Selamat Berkesan Tanpa Risau Efek Samping

Pada zaman sekarang macam-macam  jenama produk untuk kuruskan badan beredar dipasaran. Ada yang hanya kata boleh kurus dalam seminggu sahaja, ada yang sebulan, ada yang sebotol ,2…

Spread the love

Leave a Reply