Ketahui Perbezaan Vivix Dan ResV Disini

Berjumpa lagi sahabat dalam entry kali ini. Sahabat sudah tentu dah baca entry kaknil sebelum ini tentang Vivix dan ResV bukan? kali ini kaknil nak berkongsi kepada sahabat semua tentang perbezaan Vivix dan ResV. Mesti ada perbezaan diantara kedua produk ini. Jom kita ketahui lebih lanjutnya disini. Anda yang sememangnya amalkan Vivix dan ResV sudah tentu banyak bezanya antara Vivix dan ResV, apapun yang paling penting adalah khasiatnya untuk tubuh badan kita.

Sudah kita ketahui bersama bahwa Vivix sememangnya lebih dahulu hadir ditengah-tengah kita sebelum adanya ResV. Apapun perbezaan Vivix dan ResV yang paling terpenting keduanya adalah sumber antioksidan yang terhebat yang pernah ada setakat ini.

Perbezaan ResV dan Vivix

Perbezaan ResV dan Vivix

ResV

  • 30% lebih berkuasa berbanding Vivix
  • Mempunyai 6 patent
  • Dihasilkan dengan 7 bahan ramua
  • Didalam bentuk liquid gel
  • Tidak perlu disimpan dalam peti sejuk
  • Mudah dibawa kemana-mana
  • Jangka hayat 24 bulan

Vivix

  • 10x berkuasa dari Resveratrol sahaja
  • Mempunyai 3 patent
  • Dihasilkan dengan 4 bahan ramuan
  • Dalam bentuk cecair
  • Berada lebih 10 tahun dalam pasaran
  • Sudah terjual lebih 1 juta botol
Bahan kandungan Vivix dan ResV

Hidup penuh Bersemangat dan Bertenaga dengan Polifenol

Walau bagaimanapun Vivix dan ResV mengandungi Resveratrol yang terdapat didalamnya polifenol yang amat hebat. Polifenol adalah bahan semulajadi yang boleh ditemui dalam buah-buahan, beri dan sayur-sayuran. Kajian saintifik menunjukkan bahawa amalan diet yang kaya dengan polifenol tumbuhan, bagi jangka masa panjang memberikan perlindungan terhadap risiko kanser, penyakit kardiovaskular, penyakit kencing manis, osteopororsis dan penyakit neurodegeneratif. ResV dan Vivix mengandungi gandengan polifenol yang tepat untuk kekalkan keremajan dan kehidupan penuh bertenaga.

  • Kulit Sihat

Melindungi kulit dari kerosakan oleh sinaran ultraviolet (UV) dan serangan radikal bebas, meningkatkan kolagen dan mengurangkan garis halus serta kedutan.

  • Peredaran Darah yang Sihat

Mengurangkan keradangan kronik yang menjadi punca utam penyakit jantung, serta menurunkan tekanan darah dan tahap kolesterol LDL (jahat) dan meningkatkan kolesterol HDL (baik).

  • Tahap Gula Darah Yang Sihat

Menurunkan tahap gula darah semasa berouasa, meningkatkan toleransi glukosa dan meningkatkan kepekaan insulin.

  • Menyokong Detoks Yang Berkesan

Meningkatkan kesihatan hati dengan mengawal stress dalaman badan, mengurnagkan kemerahan dan pembengkakan dan mengurangkan kematiansel pada hati dan menyerupai kesan positif berpuasa atau diet rendah kalori yang boleh membantu menurunkan berat badan.

  • Fungsi Otak Yang Sihat

Pengambilan jus anggur setiap hari selama 12 minggu meningkatkan memori orang dewasa yang mengalami masalah mental ringan. Pengambilan polifenol setiap hari secara konsisten meningkatkan aliran darah ke otak, meningkatkan ingatan dan daya tumpuan.

  • Meningkatkan Tenaga Dan Kekuatan Otot

Mempercepat penghasilan mitokondria, penjana utama tenaga badan anda. Ia juga mengingkatkan jisim otot dan penghasilan semula otot dikalangan individu yang berusia terutamanya apabila diamalkan bersama dengan senaman.

  • Perkembangan Sel Yang Sihat

Polifenol adalah salah satu daripada sebatian untuk mengurangkan risiko kanser kerana ia dipercayai menghalang pertumbuhan dan perkembangan pelbagai sel-sel kanser.

  • Memelihara Dan menyokong Kesihatan Sendi

Mengelakkan penipisan dan meningkatkan penghasilan tulang rawan dan kolagen pada sendi.

Jadi boleh disimpulkan bahwa perbezaan Vivix dan ResV adalah dari segi kandungan dan juga kemasannya. Vivix mengandungi anggur muscadine, Poliganum Cuspidatum, Purple Carrot dan juga elderberry eropah. Sedangkan ResV mengandungi Anggur muscadine, Japanese knotweed, Chebulic myrobalan, black currant, grape pomance, Purple Carrot dan Pomegranate. ResV berbentuk capsule dan Vivix merupakan cecair merah pekat. ResV mengandungi 60 softgel dan Vivix mengandungi 150ml cecair pekat. Jadi kepada anda semua, jangan sampai anda lewatkan untuk mengambil ResV dan Vivix. Manfaatnya sangat baik untuk kesihatan. Kalau anda tak suka minum cecair boleh ambik dalam bentuk softgel iaitu ResV. Dari segi harga pula, ResV lebih mahal dari Vivix. Tapi perbezaan harga tidak begitu jauh. Berbaloi untuk anda. Anda boleh lihat disini siapa sahaja yang perlukan Vivix dan juga ResV. 

ResV dan Vivix

Jadi anda sudah tahu bukan serba sedikit tentang perbezaan Vivix  dan ResV Shaklee ni? jadi jangan tunggu lagi. Dapatkan Vivix Shaklee dan ResV untuk anda dan orang tersayang segera. Dapatkannya  disini. Anda boleh hubungi kami disini sebagai agen Shaklee yang sah. Vivix dan ResV Shaklee ni memang berbaloi anda amalkannya. Terus klik link yang ada di bawah ini atau terus hubungi nombor talian yang tertera. Anda yang berada di area kawasan Batangkali, Ulu yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland sekitarnya boleh dapatkan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD) dari kami.

Jom Dapatkan Insentif Shaklee Disini dan jadi Pengedar Shaklee Yang Sah.

>>Klik Disini Untuk Belian >>>Saya NAK Beli Vivix  Shaklee Disini<<<

>>>Klik Disini Untuk Dapatkan ResV Shaklee Disini<<<

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #ResVShaklee  #VivixShaklee

 

 

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Fakta Menarik Tentang ResV Shaklee

Selain Vivix, Shaklee turut mengeluarkan produk yang memiliki campuran unik polifenol dan resveratrol. Ianya disebut dengan ResV. ResV ekslusif hanya ada di Shaklee. ianya merupakan bahan semulajadi,…

Spread the love

Leave a Reply