Keunikan Vivix Yang Perlu Anda Ketahui

Tahukah anda Vivix adalah salah satu produk Shaklee yang amat popular saat ini. Vivix ni banyak khasiat dan manfatnya untuk kesihatan kita. Bukan setakat minuman botani biasa, Vivix juga mengandungi Resveratrol yang amat baik untuk bantu tingkatkan sistem imun tubuh badan kita. Cecair merah pekat yang buat semua orang akan jatuh cinta. Keunikan Vivix memang akan membuat kita jatuh cinta jika mengetahuinya.

Khasiat Dan Manfaat Vivix

Dengan khasiat yang luar biasa, apakah kandungan dalam Vivix ini? Dalam Vivix ada Purple Carrot, Elderberry, anggur muscadine, dan juga polyganum cuspidatum. Jom kita huraikan apa sahaja khasiat daripada bahan-bahan ini.

  • Purple Carrot, purple carrot ini lebih tinggi antioksidan berbanding carrot berwarna oren. Bersifat anti radang. Oleh sebab itu sesuai untuk semua sakit yang bersifat radang seperti arthritis, gout, asma. Antivirus, antibakteria dan antimicrobial. Anticarcinogen iaitu mengurangkan risiko kanser. Tinggi vitamin A, halang arteri dari tersumbat dan elak strok. Stabilkan gula dalam darah, merendahkan tekanan darah tinggi.
  • Elderberry mempunyai khasiat merendahkan kolesterol, menajamkan penglihatan, menguatkan sistem imun badan, meningkatkan kesihatan jantung, bagus untuk selsema, demam, batuk dan tonsil. Ianya juga bantu turunkan berat badan.
  • Anggur Muscadine, khasiat anggur muscadine ni bantu menguatkan ingatan, 40 kali lebih antioksidan berbanding anggur merah. Mengandungi alegik asid iaitu agen antikanser dan lawan ketumbuhan. Agen awet muda dan halang kerosakan retina mata dan mengandungi fiber dan memudahkan pembuangan.
  • Polyganum Cuspidatum mempunyai khasiat yang elok untuk kesihatan penghadaman. Bagus untuk sendi dan juga bronkitis kronik (asma). Juga menajaga sel dari kerosakan akibat radikal bebas. Bantu mengurangkan rintangan insulin dan elok untuk sembelit.

Dari huraian khasiat Vivix ni kita boleh simpulkan banyak manfaatnya bagi tubuh badan kita. Bagi mereka yang alami masalah kulit, penghadaman, macam sembelit, berat badan berlebihan, kencing manis, darah tinggi dan jantung juga lainnya memang elok sangat amalkan Vivix ni sebagai makanan tambahan setiap hari. Kandungan istimewa Vivix seperti anggur Muscadine adalah bukan anggur biasa yang ianya mempunyai lebih kromosom. Dan juga tinggi serat, elok sangat untuk mereka yang alami masalah penghadaman teruk. Anggur Muscadine juga 2 kali lebih vitamin C berbanding anggur biasa. Dan ianya mempunyai 88 jenis antioksidan yang mana 43 antioksidan ada pada bijinya. Tak rugi kita amalkan Vivix setiap hari.

Vivix Shaklee

3 Fakta Menarik Tentang  Uniknya Vivix

  1. Para saintis Shaklee mengambil masa bertahun-tahununtuk menghasilkan Vivix. Bukan 3 bulan, bukan 6 bulan dan buan 12 bulan.
  2. Salah satu kandungan Vivix adalah makanan surgadan disebutkan dalam Al Quran. Iaitu anggur.
  3. Vivix tidak membeku apabila di letakkan dalam peti ais beku, Kandungan Vivix asli dan tiada perisa tiruan atau pewarna tambahan.

Siapa sahaja yang perlukan Vivix? Vivix sesuai untuk lelaki dan wanita yang berumur 18 tahun ke atas. pasangan yang beriktiar untuk hamil, untuk mereka yang nak awet muda, luka akibat kemalangan dan pembedahan, masalah jerawat atau berparut, sesiapa yang berniat untuk mengawal/ menurunkan berat badan. Vivix juga istimewa dan unik menjadi pilihan untuk ibu bapa dan warga tua kerana Vivix mudah ditelan kerana ianya adalah cecair. Tindakannya hingga ke peringkat DNA. Vivix membantu memulihkan sel rosak sebab penyakit kronik. Responnya cepat kerana antioksidan yang kuat. Vivix memberi tenaga tambahan dan bantu menguatkan badan. Vivix juga membantu tubuh badan menjadi awet muda. Jadi tak dinafikan bahawa Vivix adalah alternatif sihat sejahtera untuk ibu bapa kita lebih bertenaga dan ceria.

Ramai orang bertanya bagaimana Vivix membantu mengurangkan risiko kanser? Vivix merendahkan rate pemendekan telomere dan sekaligus memperbaiki sel DNA manusia. Telomere ini adalah bahagian paling hujung kromosom manusia. Apabila telomere semakin pendek, sel tidak akan dapat membahagi lagi. Ini dipanggil sebagai “senescent” atau mati.

Resveratrol isolated from Polyganum cuspidatum Root Prevents Tumor Growth anda Metastasis to Lung and Tumor -Induced Neovascularization in Lewis Lung Carcinoma-Bearing

Rahasia di dalam kehebatan Vivix ni terletak pada bahan yang dipanggil Resveratrol iaitu sejenis bahagian tumbuhan yang dipanggil Plyphenols. Komponen ini mempunyai bahan antioksidan yang sangat tinggi yang mampu memelihara badan daripada kerosakan DNA yang boleh menyebabkan risiko seperti kanser dan penyakit jantung.

Dalam satu kajian 2008 pada kultur sel, Resveratrolmembantu menyekat perkembangan kanser payudara diperingkat awal. Diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati Resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permukaan sel kanser.

Berikut Ini Diantara Testimoni Pengguna Vivix

  1. Vivix bantu turunkan paras asid urik dalam darah.

 

2. Amalkan Vivix setiap hari bantu masalah tibi.

3. Lepas makan sebotol Vivix. Dah berangsur pulih dari tibi.

4. Selepas amalkan Vivix, lutut yang sakit pun berangsur pulih dan badan menjadi ringan tiada lagi masalah masa nak sholat. Alhamdulillah.

5. Bebas kanser Servik, rawatan tanpa ubat dan pembedahan.

Apapun semua atas kehendak Allah Swt, jika kita alami masalah kesihatan sebaiknya kita mengambil langkah untuk melakukan perawatan dan pengubatan. Akan tetapi kita juga boleh berihtiar untuk mengawasi pemakanan dan juga menjaga kesihatan dengan mengambil makanan yang bernutrisi dan cukup kandungan nutriennya agar tubuh badan dapat sihat dan lebih bertenaga dalam melawan pelbagai jangkitan dan juga penyakit. Anda sahabat juga boleh amalkan Vivix ini untuk menjaga kesihatan agar tetap sihat dan ceria. Vivix tiada bahan kimia dan selamat diamalkan setiap hari. Tiada bahan kimia dan mengandungi bahan yang berkhasiat untuk kesihatan tubuh badan kita. Jom amalkan Vivix setiap hari.

Jadi anda sudah tahu bukan serba sedikit tentang Vivix  Shaklee ni? jadi jangan tunggu lagi. Dapatkan Vivix Shaklee untuk anda dan orang tersayang segera. Dapatkan Vivix Shaklee disini. Anda boleh hubungi kami disini sebagai agen Shaklee yang sah. Vivix Shaklee ni memang berbaloi anda amalkannya. Terus klik link yang ada di bawah ini atau terus hubungi nombor talian yang tertera. Anda yang berada di area kawasan Batangkali, Ulu yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland sekitarnya boleh dapatkan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD) dari kami.

Jom Dapatkan Insentif Shaklee Disini dan jadi Pengedar Shaklee Yang Sah.

>>>Klik Disini Untuk Belian >>>Saya NAK Beli Vivix  Shaklee Disini<<<

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #ResVShaklee  #VivixShaklee

 

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Vivix Shaklee Mengandungi Bahan Terbaik

Tahukah anda dengan Vivix Shaklee? apa tu Vivix Shaklee? mesti ada yang belum tahu apa itu Vivix Shaklee kan? baiklah pada entry kali ini kaknil akan berkongsi…

Spread the love

5 Tetamu Tak Di Undang Bahayakan Tuan Rumah

Dalam kehidupan kita sehari-hari, adakalanya kita sangat sibuk dan tak sempat untuk memperhatikan kebersihan sekitar bahkan kita terlampau leka hingga membuat kan diri sendiri terdedah pada kuman…

Spread the love

VIVIX ANTI PENUAAN

Vivix merupakan anti penuaan yang sudah terbukti keberkesanannya, Vivix merupakan ramuan yang telah menunjukkan impak yang penting dalam anti penuaan. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki seluller DNA….

Spread the love

MANFAAT VIVIX UNTUK KESIHATAN ANDA

Apa itu vivix shaklee..? Vivix adalah minuman pekat yang berwarna merah mengandungi bahan-bahan asli anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum yang kaya Resveratol yang bersifat…

Spread the love

VIVIX

MANFAAT VIVIX UNTUK KESIHATAN ANDA Vivix adalah minuman campuran unik botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi  campuran unik botani polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine,…

Spread the love

Leave a Reply