10 Kebaikan CoQ Trol Plus Yang Patut Anda Ketahui

Tahukah anda di dalam Shaklee ada produk yang berasaskan Coenzyme Q10, mixed Tocopherols dan Resveratrol? ya nama produk itu tidak lain dan tidak bukan adalah CoQ Trol Plus. Produk yang amat disukai ramai dan mendapat yang istimewa di hati penggunanya. Kenapa tidak kan? khasiat yang amat penting untuk kesihatan agar sentiasa bertenaga setiap hari. CoQ Trol membantu kita sentiasa kekal aktif sepanjang hari.

Coenzyme Q10 adalah komponen yang penting untuk penghasilan tenaga di dalam sel. Ia berada di dalam mitokondria, stesen janakuasa sel. Ia menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Ia juga adalah antioksida yang kuat, melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas. Walaubagaimanapun, tahap Coenzyme Q10 menurun apabila usia kita meningkat dan penggunaan statin untuk menurunkan kolesterol menyebabkan tahap Coenzyme Q10 semakin rendah di dalam tubuh. Tingkatkan tenaga badan dan kehidupan anda dengan CoQ10.

CoQ Trol Plus

Berikut Ini Kebaikan CoQ Trol Plus Untuk Tubuh Badan Kita

  • Memberikan tenaga segera dan lebih lama
  • Meningkatkan stamina ketika bersenam
  • Untuk kesihatan jantung
  • Meningkatkan kualiti sperma dan ovum
  • Membantu menurunkan berat badan berlebihan
  • Mengekalkan keremajaan kulit
  • Membantu mengelakkan dan merawat migrane
  • Mengawal parah gula dalam darah
  • Membantu masalah pernafasan
  • Membantu masalah Alzheimer dan Parkinson

Keistimewaan Shaklee

CoQ trol Plus membekalkan sebatian semula jadi dan proprietary dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama resveratrol Dan tokoferol. Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi dengan sistem Penghantaran minyak zaitun. Formulasi berpaten untuk meningkatkan penyerapan CoQ10. Patent No. MY-139379-A.

CoQ Trol Istimewa Untuk Tingatkan Kesuburan Suami Isteri

Istimewa CoQ Trol Plus untuk kaum lelaki. CoQ trol Plus meningkatkan kesuburan lelaki. Bertindak sebagai Antioksidan dari kerosakan disebabkan oleh radikal bebas. Meningkatkan kualiti sperma. Bagi mereka pasangan suami isteri boleh amalkan CoQ Trol Plus ini untuk ikhtiar hamil.  Ovum adalah sel paling besar dan perlukan tenaga yang banyak. CoQ trol adalah sumber utama untuk sel berfungsi dengan baik. Jumlah CoQ 10 berkurang bermula 20 tahun ke atas. Lagi tinggi CoQ dalam badan, lagi tinggi kualiti ovum untuk bekerja dalam pembahagian sel. Nah untuk anda pasangan suami isteri yang nak cepat menimang cahaya mata, jangan ragu untuk amalkan CoQ  Trol Plus setiap hari, in sha Allah amat berkesan untuk anda.

Tahukah Anda CoQ trol Plus sangat berbeza dengan produk yang lain dipasaran. Kajian telah menunjukkan bahawa 100mg Coenzyme Q10 memberikan pelbagai manfaat kepada badan, untuk mendapatkan 100mg Coenzyme Q10, anda perlu mengambil 3kg daging, 100 cawan brokoli rebus, 100 sudu makan minyak canola, 3.3 mentega kacang. Jadi mulai sekarang kita tak perlu susah untuk mengambil semua ini, kita ambil 1 capsule CoQ Trol Plus dah memadai untuk dapatkan khasiat bahan-bahan tersebut diatas.

Tingkatkan Kesihatan Jantung Anda

Setiap hari, jantung bekerja keras untuk memastikan setiap sel dalam tubuh anda menerima nutrien penting untuk fungsi yang optimum. Cintai jantung anda dengan memberikannya untrien yang tepat  iaitu, koenzim Q10 dan asid lemak omega -3.

Nutrien Untuk Jantung Sihat Adanya Gabungan Koenzim Q10 dan Asid Lemak  Omega 3

  • Memberi Tenaga dan Menguatkan Otot Jantung

Pelbagai kajian telah membuktikan bahwa CoQ menyokong kesihatan jantung dengan meningkatkan penghasilan tenaga, memulihkan denyutan otot jantung dan sekaligus meningkatkan kekuatannya dalam jangka panjang.

  • Meningkatkan Peredaran Darah

Bertindak sebagai antioksida yang kuat, CoQ10 membantu melindungi salur darah dari kerosakan akibat molekul kolesterol yang teroksida. Ia juga membantu mengurangkan pembentukan plak pada arteri. Meningkatkan peredaran darah membolehkan darah mengalir dengan lancar melalui saluran darah yang sihat.

  • Mengoptimumkan Denyutan Jantung

Paras CoQ10 yang rendah dikaitkan dengan ketidakupayaan jantung untuk mengepam darah yang mencukupi ke seluruh badan, yang membawa kepada kegagalan jantung. Pengambilan suplemen CoQ10 menunjukkan peningkatan dalam jumlah darah yang dipam oleh jantung. Kesannya, ia memberikan tenaga yang mencukupi untuk jantung, mengoptimumkan kemampuan mengepam dan meningkatkan kesihatan keseluruhan jantung.

  • Menyokong Kesihatan Saluran Darah

Terkenal dengan manfaat anti keradangan, asid lemak Omega 3 adalah penting dalam mencegahpembentukan plak dalam saluran darah anda, mengurangkan risiko anda mengalami penyempitan saluran darah, yang boleh menyebabkan anda berisko mengalami penyakit jantung.

  • Menyokong Tekanan Darah Sihat

Plebagai kajian menunjukkan bahawa pengambilan asid lemak omega-3 membantu mengurangkan tahap trigliseria (lemak dalam darah) dan mengawal tekanan darah ke tahap yang sihat.

CoQ Trol Plus

2 lagi manfaat CoQ10  iaitu

  1. Untuk kulit muda remaja. CoQ10 juga dijumpai di permukaan luar kulit dan melindungi kulit dari sinar UV berbahaya, membekalkan tenaga untuk membaik pulih agarkulit yang lebih berseri, lebih anjal. Ucapkan selamat datang kepada kulit yang lebih muda.
  2. Kuasa Minda. Membekalkan tenaga dan perlindungan antioksida kepada otak. CoQ10 didapati bermanfaat dalam mengurangkan pembentukan plak, penyebab utama penyakit Alzheimer. CoQ10 menyokong sel-sel otak yang sihat meningkatkan fokus, ingatan dan fikiran yang lebih jelas.

Banyak lagi manfaat CoQ Trol Plus untuk kesihatan tubuh badan kita, jadi jangan lepaskan peluang anda untuk amalkan CoQ Trol Plus setiap hari. Amalkan untuk anda dan seisi keluarga agar dapat kehidupan yang lebih sihat. Jangan risau untuk mendapatkan CoQ Trol Plus ini. Anda boleh dapatkannya disini, hubungi kami di nombor talian yang tertera di bawah ini.

Bagi anda yang berada di area kawasan Batangkali, Ulu Yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu, Genting highland dan sekitarnya anda boleh dapatkan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD) dari kami agen sah Shaklee.

Jom Dapatkan Insentif Shaklee Disini dan jadi Pengedar Shaklee Yang Sah.

>>>Klik Disini Untuk Beli CoQ Trol Plus >>>

>>>Klik Disini Untuk Belian Vitamin C Vita C PLus>>>>

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

 

 

 

 

 

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

CoQHEALTH PLUS MEMBANTU MENJANA JANTUNG SIHAT

Adakah anda tahu..?Jantung anda berdenyut 100,000 kali setiap hari. Aorta, arteri terbesar dalam tubuh, diameternya hampir menyamai hos taman anda. Penggunaan ubat-ubatan tertentu akan mengurangkan tahan Co…

Spread the love

Leave a Reply