Sihat Bertenaga

Sanggup Tinggalkan Mak Di Rumah Hanya Kerana Mak Sakit Lutut

Sebagai seorang anak tentunya kita kena berbakti kepada kedua orang tua. Tak kira dimana kita berada wajib kita mematuhi mereka. Orang tua yang sudah membesarkan dan mendidik kita sedari kecil lagi. Tetapi zaman sekarang ini banyak kita lihat terbalik pulak, malahan orang tua pulak yang menyara anak sampai anak itu dewasa dan beranak pinak.  Apakah kita tak kesian dengan mereka ? dimana hati nurani anda sebagai anak ? sepatutnya apabila kita sudah dewasa, tanggung jawab kita lah menjaga dan merawat mereka. Bukan sebaliknya. Tanggung jawab disini saya maksudkan tanggung jawab memberi keperluan kepada mereka seperti makan pakai mereka. Tidakkah anda berpikir saat nanti anda tua, anda pun akan seperti mereka tua dan renta, dan apakah anak anda nanti akan mempedulikan anda ? kalau anda bijak, apa yang anda lakukan sekarang pasti nanti akan berbalik kepada anda juga. jadi secara ringkasnya apabila anda menghormati orang tua anda sekarang, esok lusa anak anda pun akan melakukan hal yang sama kepada anda.

 family
Berbalik kepada tajuk kali ini, dari pengalaman cerita seorang customer saya yang memiliki anak yang tak begitu mempedulikannya. Makcik ini seorang ibu tunggal yang memiliki seorang anak sahaja. Kebetulan makcik ini agak berada orangnya. Jadi semua keperluan anaknya beliau akan penuhi. Sampai anak itu sudah berkahwin pun beliau tetap menyara anaknya. Dan menurut cerita makcik ini, sang anak tetap meminta sejumlah uang daripadanya untuk keperluan sehari-hari anaknya itu. Disini saya cerita kan bukan mengaibkan sesiapa tetapi mengambil iktibar dalam kisah ini agar kita membuka minda kita luas-luas tentang perlunya kita menjaga kepentingan orang tua kita.

kasih sayang

Makcik ini selalu menghubungi saya kerana kebetulan dia mengalami sakit lutut yang menjadikannya tak boleh kemana-mana dan susah untuk menjalankan aktiviti harian, hanya duduk diam dirumah sahaja. Berjalan beberapa langkah sahaja pun tak sanggup, pergerakan yang terbatas memaksa makcik ini untuk berada di kerusi sahaja kerana sakit di bahagian lutut itu. Apabila tiba anaknya berkunjung ke rumahnya, makcik ini sangat gembira. Tetapi apa yang menyedihkan yang selalu beliau ceritakan pada saya bahawa kalau anaknya pergi bersiar-siar anaknya tak mahu membawa sekali beliau kerana sakit lutut yang dideritanya. Sangat hiba hati seorang ibu ini. Saya pun kasihan dengan beliau dan menyarankan beliau mengambil vitamin shaklee iaitu ADVANCED JOINT HEALTH TABLET dan  OSTEMATRIX. Sebelum ini saya ada menguraikan kepentingan kedua-dua vitamin ini untuk tubuh badan kita. Anda boleh klik sahaja link nama vitamin diatas untuk mengetahui lebih lanjut manfaatnya.

 

Set Sendi Dan Tulang
Set Sendi Dan Tulang

Alhamdulillah setelah mengambil ADVANCEDJOINT HEALTH TABLET dan OSTEMATRIX, makcik ini sudah boleh berjalan sedikit demi sedikit, bahagian lutut pun sudah tak sakit lagi seperti sebelumnya. Makcik kini boleh bergembira dengan anaknya kerana sudah boleh bersiar-siar bersama. Walupun anaknya masih berperangai sama, tetapi itu tidak jadi masalah bagi makcik ini. Kerana sayang yang teramat sangat, beliau tak merungut walaupun anaknya masih meminta sejumlah uang darinya.

Ostematrix
Ostematrix

Bagi anda yang mempunyai orang tua yang alami sakit lutut, sendi dan sakit tulang, boleh mengambil Ajht dan Ostematrix untuk menolong atasi penyakit ini. Tujukkanlah kasih sayang anda pada mereka. Buatlah yang terbaik untuk mereka. Belikan set sendi dan tulang ini untuk mereka. Mudah-mudahan mereka akan membaik dan kesakitan mereka tiada lagi. Betapa sedihnya hati kita melihat mereka menderita kesakitan akibat sakit lutut ataupun sakit sendi ini kan. Mudah-mudahan kita semua tergolong kepda anak-anak yang sayang kepada orang tua dan peduli akan keperluan mereka.

AJHT
AJHT

Bagi anda yang memiliki masalah yang sama dengan makcik ini, boleh lah mendapatkan Ajht dan Ostematirix ini daripada saya. Sangat mudah sekali untuk dapatkan set ini. Anda hanya perlu klik gambar dibawah ini sahaja.

beli-sekarang-juga6

 

 

Anda mahu jadi ahli Shaklee dan nikmati potongan hebat 15%-20%

Anda ingin mengetahui cara daftar Shaklee..??
Mudah sahaja… hanya klik sahaja disini >>> SAYA NAK JOIN AHLI SHAKLEE

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
—————————————————

Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms)

Pn. Nila / En. Firdaus
No . Phone : 0176281787

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

30 Comments

  1. Alhamdulillah…atok sy kini pengamal tegar ajht setelah nampak kesan nya.dulu hnya mampu terbaring sbb sakit otot.ddk lame pun xblh cpt lenguh.sy hadiahkan atok ajht 4 botol thn lps..slps sbln.wah…berlagak atok blh bonceng motosikal balik.

    Ajht mmg terbaekk..hadiahkan lah utk parent kita.

    Reply
  2. Alhamdulillah syukur Shaklee dapat membantu makcik tersebut… Ramai orang anggap supplemen ni makanan orang kaya tetapi mereka tidak menyedari, kita tidak perlu kaya hanya untuk beli supplemen. Jom cegah sebelum parah. Kalau dah kena sakit lutut, bari nak cari supplemen kan??? Orang sekarang ni macam2 ragamnya… Apepun Shaklee terbaik…

    nak tips mengenai mata??? >>> Tips Tingkatkan Kesihatan Mata Agar Lebih Sihat Dan Cantik Bak Artis Korea

    Reply
  3. Muz

    Memang tak dinafikan..sangatlah happy bila dapat lihat org tersayang kita lebih sihat.ayah saya pun dulu nak solat pun susah..ya Allah..menitik air mata tgk.Lepas dh makan ajhtdgn oste, alhamdulillah beza sgt..

    Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam