Kepentingan Amalkan Vitamin C Shaklee

Tak dinafikan bahawa tubuh badan kita perlukan Vitamin C setiap hari. Vitamin C tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan kita dan ianya perlu kita dapatkan dari sumber makanan setiap hari. Keperluan Vitamin C setiap individu berlainan. Ianya tergantung oleh umur, jenis kelamin, dan kondisi masing-masing individu. Vitamin C adalah nutrisi penting yang diperlukan oleh tubuh manusia untuk menjaga kesihatan dan fungsi yang optimal.

Vitamin

Dalam pemilihan vitamin C dipasarkan, kita kena bijak dan pilihlah vitamin C yang semulajadi dan tak membahayakan tubuh badan. Dalam shaklee kami ada Vita C Plus yang menyediakan keperluan vitamin C harian anda. Vita C Plus Shaklee diperkaya dengan 120mg bioflavonoid situs dengan Vitamin C. Ianya mempunyai sistem pelepasan berperingkat untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurangkan pembaziran.

Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya semua yang membentuk tubuh anda.

Tahukah anda?

Tubuh kita mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, kita perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh melalui pemakanan harian dan suplemen. Vitamin C tidak dihasilkan oleh badan oleh itu kita perlu menambah vitamin penting ini melalui diet harian kita. Walaupun kita mengambil kuantiti vitamin C yang tinggi, badan hanya boleh menyerap apa yang diperlukan dan membuangnya jika berlebihan. Pilihan untuk mengambil vitamin C melalui sustained Released system dimana 100mg vitamin C dilepaskan setiap jam, sepanjang lima jam bagi memastikan penyerapan maksimum pada badan. Warga emas dan mereka ya g merasa tidak sihat mungkin memerlukan rangsangan tambahan vitamin C bagi perlindungan tambahan.

Vita C Plus Shaklee

Istimewa Vitamin C Shaklee

Kandungan vitamin C dalam buahan dan sayuran mungkin berbeza-beza,terutamanya selepas membasuh, memotong dan memasak. Untuk mendapatkan 500 mg vitamin C anda hanya perlu makan buah Orange sebanyak 7,5 biji, 6 cawan brokoli atau 119 lobak merah. Adalah mustahil untuk mencapainya dalam diet harian. Kerana kos yang tinggi, cara bijak adalah dengan mengambil suplemen sustained release Vita C Plus Hanya kos 40 sen sahaja setiap biji.

Berikut ini 10 Fungsi Vitamin C Shaklee

  1. Bantu sistem imunisasi badan
  2. Merangsang pembentukan kolagen
  3. Mengurangkan masalah gusi berdarah
  4. Mencantikkan kulit
  5. Memudarkan dan menghilangkan parut
  6. Membantu penyembuhan luka
  7. Mengurangkan alergi dan gatal kulit
  8. Kaya dengan sumber antioksida
  9. Mengurangkan masalah resdung
  10. Bantu penyerapan zat besi.

Vitamin C Shaklee diperkaya dengan 120mg Bioflavonoid situs untuk meningkatkan keberkesanannya. Vitamin C Shaklee dihasilkan pada tahun 1981 dengan teknologi Sustained Released yang pertama di dunia oleh Dr. Forrest Shaklee. Vitamin C shaklee diperbuat dari bahan semulajadi yang selamat untuk diambil dalam jangka asa panjang dan terbukti melalui kajian saintifik. 1 tablet vitamin C shaklee mengandungi 500mg Vitamin C.

Kelainan vitamin C shaklee berbanding jenama lain dipasaran

  • Mengandungi bioflavonoid
  • Sesuai untuk perut sensitif termasuk gastrik
  • Dilepaskan secara berperingkat
  • Diserap dengan baik oleh badan.

Jadi tak dinafikan lagi keberkesanan VItmin C Shaklee untuk kesihatan tubuh badan kita. Beruntung anda bertemu dengan Vitamin C Shaklee kerana ianya sangat mesra dan elok diambik oleh kita setiap hari. Banyak manfaat yang akan kita dapatkan dari mengkonsumsi Vitamin C Shaklee ini. Diantaranya bagi mereka yang nak kulit cantik, nak elak dari pelbagai masalah kulit, jeragat, jerawat mahupun kulit muka kusam. Tak kalah pentingnya pengambilan Vitamin C juga baik untuk masalah kesihatan seperti seringkali demam, selsema dan juga gusi berdarah. Anda boleh amalkan Vitamin C Shaklee ini setiap hari.

Vitamin C Shaklee

Jadi jangan salah pilih vitamin C ya, dapatkan Vitamin C Shaklee hari ini. Anda boleh terus menghubungi kami di nombor talian yang tertera di bawah ini untuk membuat pembelian dan pesanan. Kami melakukan penghantaran setiap hari keseluruh Malaysia termasuk Sabah dan Serawak, Jika anda nak pengkhidmatan Cash On Delivery (COD), jangan risau kami pun menyediakannya. Hubungi sahaja nombor talian yang tertera.

Jom dapatkan Vitamin C Shaklee anda disini. Jangan risau untuk bagaimana nak dapatkannya. Kami disini sebagai agen shaklee anda boleh membantu anda untuk dapatkannya. Juga bagi anda yang berada di area Batangkali, Ulu Yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland boleh menghubungi kami untuk dapatkan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD). Hubungi nombor talian kami yang tertera di bawah. Anda boleh juga terus membuat belian produk di link yang tersedia di bawah ini.

>>>Klik Disini >>>Saya Nak Buat Belian Ostenutrix <<<

>>Klik Disini >>>Saya Nak Buat Belian Vita-Lize<<<

Jom Dapatkan Insentif Shaklee Disini dan jadi Pengedar Shaklee Yang Sah.

>>>Klik Disini Untuk Belian Vitamin C Vita C PLus>>>>

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

 

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Leave a Reply