Mengapa Saya Masih Memilih Vitamin Shaklee Sampai Kini?

Alhamdulillah tak terasa dah masuk 10 tahun kaknil dan keluarga amalkan Vitamin Shaklee. Cepatnya masa berlalu kan? Banyak perubahan yang kami rasakan sejak amalkan Vitamin shaklee. Yang pastinya banyak perubahan yang positif dan baik. Anak-anak pun membesar dengan sihat dan ceria. Yang penting jarang sekali demam mahupun sakit, alhamdulilah.

Selama 10 tahun ni kaknil bersalin 2 orang anak memang amalkan set hamil shaklee dan juga set berpantang shaklee. Alhamdulillah banyak kebaikan yang didapatkan. Badan cepat cergas dan luka cepat sembuh dan kering. Suami kaknil juga amalkan Vitamin shaklee, beliau pun turut alami kesihatan yang luar biasa dan sentiasa bertenaga. Dulu ada masalah kulit yang kasar sekarang masalah itu dah tiada. Juga masalah susah nak tidur. Serang tidur dengan lena.

Kenapa kaknil sekeluarga masih gunakan dan amalkan Vitamin shaklee sampai hari ini? Ianya kerana vitamin shaklee sememangnya dah terbukti baik untuk kesihatan kami sekeluarga. Vitamin shaklee juga tiada bahan kimia dan terbuat dari bahan pilihan dan semulajadi. Banyak kajian di buat ke atas vitamin shaklee yang dibuat oleh saintis dunia menambahkan lagi kepercayaan kami kepada vitamin shaklee. Vitamin shaklee juga adalah vitamin untuk para astronot  dunia. Juga olahragawan dunia. Siapa yang tak mahu amalkan Vitamin shaklee memang rugi la kan? Vitamin shaklee memang terbukti berkesan dan terjamin keberkesanannya.

Dan tak kalah menariknya lagi, Company Shaklee kukuh dan tak pernah pun gagal dalam membayar bonus mahupun gaji para pekerjanya. Sudah tentu company yang kukuh akan menambah lagi kepercayaan dunia untuk mengamalkan dan mempercayainya. Apapun yang paling kaknil suka keberkesanan produk shaklee yang sangat diakui dunia. Dan sudah bertapak lama di dunia international.

Jadi kepada sahabat semua pembaca blog kaknil ini, jangan tunggu lagi. Dapatkan Vitamin shaklee untuk anda dan seisi keluarga anda juga. Kita perlukan Vitamin untuk menambah nutrisi harian kita yang mungkin kita tak dapat cukupkannya. Lindungi diri dan keluarga dengan amalan vitamin setiap hari agar tubuh badan cergas, sihat dan lebih ceria sepanjang hari.

Diantara vitamin shaklee

Diantara vitamin yang paling lama adalah Vitalea, ataupun Vita Lize. Ianya sudah bertapak lebih 100 tahun. Multivitamin Shaklee adalah vitamin yang jolong kalinya ada didunia. Dan ianya adalah dari Shaklee. Anda boleh bayangkan betapa hebatnya multivitamin ini kan? diantara beberapa Vitamin yang popular di Shaklee ada Vivix, ResV, B Complex, Omega Guard, Vita C Plus, Vitamin E, ESP, Set ibu berpantang, sert ibu bersalin, set ibu mengandung, set kanak-kanak, set lelaki, set wanita, set kulit , set kesuburan dan lain-lainnya. Masih banyak lagi Vitamin lain dan juga pelbagai penjagaan harian dan juga penjagaan rambut serta wajah yang boleh anda dapatkan di Shaklee.

Apapun yang kita lakukan, jangan sampai lupa untuk mengambil vitamin harian ya. Anda boleh hubungi kaknil disini untuk berkonsultasi vitamin mana yang patut anda amalkan. Jangan risau kami akan bantu semampunya. Kami menyediakan beberapa set pilihan keluarga yang boleh di jadikan panduan untuk pengambilan vitamin anda setiap hari. Jadi jangan tunggu lagi hubungi kaknil di nombor talian yang tertera ya. Oh ya ada peluang untuk anda sahabat yang nak dapatkan pendapatan sampingan, boleh hubungi kaknil disini. Lumayan untuk menambah penghasilan anda. Boleh dibuat dirumah ataupun dimana sahaja anda berada. Yang penting ada usaha, niat bersungguh-sungguh untuk maju. Kami akan bantu anda sampai anda berjaya mendapatkan pendapatan tambahan anda.

Jom dapatkan Vitamin Shaklee anda disini. Jangan risau untuk bagaimana nak dapatkannya. Kami disini sebagai agen shaklee anda boleh membantu anda untuk dapatkannya. Juga bagi anda yang berada di area Batangkali, Ulu Yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland boleh menghubungi kami untuk dapatkan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD). Hubungi nombor talian kami yang tertera di bawah. Anda boleh juga terus membuat belian produk di link yang tersedia di bawah ini.

>>>Klik Disini >>>Saya Nak Buat Belian Omega Guard<<< 

>>>Klik Disini >>>Saya Nak Buat Belian Ostenutrix <<<

>>Klik Disini >>>Saya Nak Buat Belian Vita-Lize<<<

Jom Dapatkan Insentif Shaklee Disini dan jadi Pengedar Shaklee Yang Sah.

>>>Klik Disini Untuk Belian Vitamin C Vita C PLus>>>>

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

 

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Doa Yang Bagus Untuk Wanita Amalkan Setiap Hari

Sebagai wanita banyak hal yang kita buat dalam 24 jam masa kita sehari. Perasaan bercampur baur, kadang sedih, gembira dan sebagainya. Wanita tak lepas dari emosi perasaan…

Spread the love

Menariknya Percutian Shaklee Tahun 2023 Ni

Dalam Shaklee ada hadiah percutian dalam dan luar negara yang diberikan kepada Shaklee Independent Distributor (SID) yang layak. Sudah tentu percutian ini amatlah dinanti-nanti dan amat berharga…

Spread the love

7 Amalan Gaya Hidup Sihat

Mengamalkan gaya hidup sihat adalah sangat penting untuk kita lakukan setiap hari, kapan sahaja dan dimana sahaja. Tak kiralah kita masih muda mahupun sudah meningkat umur. Amalan…

Spread the love

Inspirasi Dan Kata-Kata Motivasi Untuk Berjaya

Sebagai manusia, kita memang tidak lepas dari rasa rendah diri, tak merasa bagus dan tak percaya diri. Apalagi jika apa yang kita lakukan tak begitu menggembirakan hati….

Spread the love

Kisah Rumah Terbuka Kami Di Hari Raya 2023

Assalamualaikum sahabat, tak terasa dah hampir setengah bulan Syawal hari ini. Bagaimana hari raya anda semua? Sempat tak beraya bersama keluarga dan kawan-kawan semua? Macam kaknil sekeluarga…

Spread the love

Apakah Penyakit Tibi Itu?

Tibi merupakan sejenis penyakit berjangkit merbahaya yang boleh membawa maut sekiranya tidak mendapat rawatan yang sempurna. Penyakit ini disebabkan oleh kuman Tibi ( Tubercle Bacilli) yang biasa…

Spread the love

Leave a Reply