Fakta Menarik Tentang ResV Shaklee

Selain Vivix, Shaklee turut mengeluarkan produk yang memiliki campuran unik polifenol dan resveratrol. Ianya disebut dengan ResV. ResV ekslusif hanya ada di Shaklee. ianya merupakan bahan semulajadi, ada kemajuan saintifik, disokong oleh 6 Paten dan mengandungi Spektrum Polifenol yang luas. ResV Shaklee merupakan campuran sempurna polifenol yang unik yang berasaskan 7 bahan semulajadi yang telah terbukti melalui pelbagai kajian klinikal memberikan kesan positif terhadap proses penuaan sel. ResV 13 kali ganda lebih berkuasa daripada Resveratrol sahaja. ResV adalah formula saintifik untuk menyokong kesihatan umumdan mengekalkan keremajaan serta hidup yang lebih bersemangat.

ResV Shaklee

Fakta Tentang ResV Shaklee

Mengapa ResV sangat baik? ResV 30% lebih power daripada Vivix. Ianya juga ada 5 tambahan bahan baru yang kaya dengan polifenol. Dan tahukah anda , ResV merupakan kapsul yang kenyal dan tebal untuk melindungi khasiat ResV dari teroksida. Anda boleh bawa kemana-mana tanpa perlu menyimpan ditenpat yang sejuk. Yang lebih menarik ResV Shaklee boleh BERTAHAN SELAMA 2 TAHUN. Dalam sebotol ResV mengandungi 60 biji sofgel dan ianya akan kekal segar sehingga 24 bulan. ResV merupakan hadiah terbaik untuk diri sendiri dan juga orang tersayang. ResV senang untuk diambil. Hanya telan sahaja dan anda akan rasakan perbezaan yang kentara selepas itu.

8 Golongan Yang Wajib Amalkan ResV Shaklee

  • Mereka yang memerlukan ketajaman fikiran dan fokus ketika bekerja.
  • Mereka yang kulit yang lebih sihat dan segar secara semulajadi.
  • Mereka yang mahu mengekalkan paras gula yang sihat didalam darah
  • Mereka yang mahu pulih tenaga dan pentingkan kesihatan otot
  • Mereka yang mahukan peredaran darah yang sihat
  • Mereka yang pentingkan kesihatan sendi
  • Mereka yang mahu jalankan proses detoks semulajadi
  • Mereka yang mahu kurangkan risiko sel abnormal.
ResV dalam bentuk Capsule

Kandungan Utama ResV Shaklee

ResV mengandungi campuran proprietari, bahan ramuan botani semula jadi yang dipilih dengan teliti dan menawarkan spektrum polifenol yang luas untuk mengekalkan kesihatan yang baik, dari alam semulajadi kepada anda. Bahan ResV Shaklee dari suber semulajadi seperti Muscadine Grape, Japanese Knotweed, Purple Carrot, Chebulic Myrobalan, Black Currant, Grape Pomace dan Pomegranate.

  • Anggur Muscadine

Anggur Muscadine mempunyai sifat anti oksidan yang sangat berkuasa iaitu 6 hingga 8 kali lebih daripada beri biru dan jumlah asid elagik dan Elagithanin iaitu sejenis polifenol yang sangat tinggi. Kedua-dua polifenol yang terkenal dengan pelbagai manfaat kesihatan. Anggur Muscadine merupakan anggur yang luar biasa dengan satu kromosom tambahan. Ianya membantu menghalang dan mengurangkan pertumbuhan sel yang tidak normal. Juga memanjangkan umur dan pengeluaran tenaga pada peringkat sel. Anngur Muscadine juga membantu mengawal atur tahap glukosa darah yang sihat.

  •  Japanese Knotweed

Japanese Knotweed atau dikenali sebagai Polygonum Cuspidatum adalah perenial yang besar berasal dari Asia. Ia juga ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Japansese Knotweed ini kaya dengan Resveratrol. Resveratrol adalah salah satu polifenol yang paling banyak dikaji dan telah mendapat reputasi untuk kesihatan yang lebih baik. Ianya membantu menggalakkan kadar keradangan yang sihat. Meningkatkan peredaran darah serta merencatkan pergumpalan platelet darah.

  • Purple Carrot

Purple Carrot mengandungi polifenol seperti antosianin dan lutein dengan antioksidan yang kuat untuk kesihatan yang baik. Purple Carrot ini bermanfaat menggalakkan penglihatan yang sihat, meningkatkan keanjalan salur darah dan juga mengurangkan keradangan.

  • Chebulic Myobalan

Chebulic Myobalan juga dikenali sebagai ” Raja Ayurveda”, ia menawarkan manfaat terapeutik yang luar biasa dan mengandungi polifenol penting seperti  asid galik dan asid elagik. Chebulic Myobalan ini bermanfaat menyokong kesihatan penghadaman, mengurangkan keradangan, menggalakkan kesuburan, memelihara fungsi paru-paru dan hati, membantu dalam melancarkan sistem pencernaan, mengawal kadar gula dalam darah, melawaskan sistem pundi kencing.

  • Delima 

Delima kaya dengan antioksidan, mengurangkan kolestrol jahat dan mengekalkan tekanan darah yang normal.Penuh dengan nutrien penting termasuklah elagitanin, asid elagik dan flavonoid. Ianya membantu menggalakkan penglihatan yang sihat,  Memperbaiki keanjalan salur darah dan sendi, menguatkan sistem ketahanan tubuh dan mengurangkan risiko pertumbuhan sel yang tidak normal. Serta mengurangkan keradangan.

  • Black Currant

Black Currant kaya dengan nutrien dan penuh dengan antioksidan., polifenol dan Vitamin C. Black Currant bantu menguatkan ketahanan sistem badan, mengurangkan tanda-tanda selsema, menggalakkan kesihatan sistem saraf, menggalakkan kulit yang lebih muda remaja, melindungi sel otak dan memperbaiki peredaran darah dalam badan. Serta menyokong jantung yang sihat dan kuat.

  • Grape Pomace

Hampas Anggur dan Anggur Merah mengandungi paras polifenol yang tinggi seperti proantocyanidin di mana ia menawarkan kuasa antioksidan yang hebat. Ianya membantu mengurangkan inflamasi, meningkatkan daya penglihatan yang sihat, memperbaiki peredaran darah dalam tubuh, mengawasi kadar kandungan gula di dalam badan dan juga menggalakkan kulit lebih muda remaja dan juga cerah. Serta melindungi daripada penyakit degenerasi-neuro, seperti Alzheirmer.

Testimoni Pengguna ResV Shaklee
  1. ResV Shaklee membantu dalam penurunan Berat badan, turun 1kg dalam masa 5 hari. Kawal selera makan.

    Testimoni ResV Shaklee

2. Tumit kaki dah tak kering dah dan tidur lena bangun tidur rasa segar.

Testimoni ResV Shaklee

3. ResV ni rasanya kelat dan pahit bila digigit. lebih baik di telan terus. Malam tadi telan 2 biji sedar jam 4.30 pagi. cergas rasanya. Terbaik ResV ni. Baru sekali cuba dah rasa effect tenaga yang lain macam.

Testimoni resv shaklee

4. Bacaan gula turun, tekanan darah stabil.

testimoni resv shaklee

Jadi anda sudah tahu bukan serba sedikit tentang ResV Shaklee ni? jadi jangan tunggu lagi. Dapatkan ResV untuk anda dan orang tersayang segera. Dapatkan ResV Shaklee disini. Anda boleh hubungi kami disini sebagai agen Shaklee yang sah. ResV Shaklee ni memang berbaloi anda amalkannya. Terus klik link yang ada di bawah ini atau terus hubungi nombor talian yang tertera. Anda yang berada di area kawasan Batangkali, Ulu yam, Rasa, Bukit Beruntung, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland sekitarnya boleh dapatkan pengkhidmatan Cash On Delivery (COD) dari kami.

Jom Dapatkan Insentif Shaklee Disini dan jadi Pengedar Shaklee Yang Sah.

>>>Klik Disini Untuk Belian >>>Saya NAK Beli ResV Shaklee Disini<<<

KakNil/ Firdaus No Phone +60176281787, Agen Shaklee Anda.

Anda boleh hubungi kami juga di Facebook dan juga instagram 

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #ResVShaklee  #VivixShaklee

 

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Ketahui Perbezaan Vivix Dan ResV Disini

Berjumpa lagi sahabat dalam entry kali ini. Sahabat sudah tentu dah baca entry kaknil sebelum ini tentang Vivix dan ResV bukan? kali ini kaknil nak berkongsi kepada…

Spread the love

Leave a Reply