Meriahnya Shaklee Fun Day 2023 Dengan Banjir Hadiah Percuma

Tak terasa kita sudah pun masuk dalam bulan Ramadhan 2023. Selamat berpuasa kepada semua sahabat muslim dimana jua anda berada. Kali ini kaknil nak berkongsi kepada anda semua sahabat tentang event yang diadakan oleh Shaklee Malaysia. Kali ini Shakleem Fun day Berada di 4 tempat yang dilakukan secara serentak iaitu di Shaklee Home Office, Shaklee branch Kuala Lumpur, Shaklee branch Kota Bharu dan juga Shaklee branch Johor. Event ni diadakan tepatnya pada hari sabtu, 18 hb March 2023 yang lepas. Event ini memang sangat best kerana banyak hadiah yang ditawarkan oleh Shaklee. Memang bertuah sekali siapa yang dapat hadir pada masa itu. Dalam kesempatan itu ada pelbagai macam hadiah untuk sesiapa sahaja yang hadir. Termasuk kepada mereka yang baru nak join ahli atau pun mereka yang sememangnya sudah menjadi ahli.

kanak-kanak pun turut meraikan fun day shaklee

Istimewa Untuk Ahli Yang Baru Join

  1. Ahli baru yang mendaftar dengan bayaran RM35 atau belian produk Shaklee bernilai 100uv anggaran dalam lebih kurang RM450 belian, akan mendapatkan hadiah percuma sebuah payung shaklee yang cantik.
  2. Belian yang berikutnya 150uv dalam satu resit akan mendapat hadiah percuma payung dan note book.
  3. Belian berikutnya 200uv dalam satu resit akan dapat hadiah percuma payung, note book dan City bag city bag city.
  4. Belian berikutnya 300uv dalam satu resit akan dapat hadiah percuma payung shaklee, note book, City bag city bag, dan D’daun bag.
  5. Belian yang berikutnya 500uv dalam satu resit akan dapat hadiah percuma payung, note book shaklee, City bag city bag, D’daun bag Dan Alfalfa Complex L.
Banyaknya hadiah percuma yang Shaklee sediakan

Untuk ahli shaklee sedia ada

1. Belian 100uv dalam satu resit akan dapat hadiah percuma Pouch & Ceramic Mug with Lid 400ml

2. Belian 150uv dalam satu resit layak dapat hadiah percuma Pouch & Ceramic Mug with Lid 400ml dan Note book.

3. Belian 200 uv dalam satu resit layak dapat hadiah percuma Pouch& Ceramic Mug with Lid 400ml, Note book dan Youth Blue Shimmer Cosmetic case.

4. Belian 300uv dalam satu resit layak dapat hadiah percuma Pouch & Ceramic Mug with Lid 400ml, Note book Youth Blue Shimmer Cosmetic case, Youth Cleanse dan firm device.

5. Belian 500uv dalam satu resit layak dapat hadiah percuma. Pouch & Ceramic Mug with Lid Dan Note book, Youth Blue shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse dan firm device, Alfalfa complex L dan shaklee shopping Grocery bag device

Banyaknya hadiah percuma yang Shaklee sediakan

Anggaran Harga Setiap Item Percuma Di Shaklee Fun Day.

  • Payung shaklee RM28
  • Noted book RM 12.90
  • City bag City Bag RM 25
  • D’daun bag RM52
  • Alfalfa Complex RM92
  • Ceramic Mug With Lid 400ml RM28. 80
  • Shaklee Shopping Grocey Bag RM 25
diantara Sid Hebat yang hadir

Tak kalah supportingnya para master dan juga jagoan – jagoan shaklee pun turut hadir dalam event ini. Memang sangat meriah dan sangat menginspirasikan bagi kami untuk lebih bersemangat dalam menjalankan bisnes Shaklee ini. Mudah-mudahan apa yang  Shaklee anjurkan ini banyak membawa impak besar bagi kami para distributor shaklee dan juga customer semuanya.

Kepada anda yang belum join shaklee, jom lah bersama-sama kami disini. Kita menciptakan suasana kehidupan lebih bersih, sihat dan ceria. Bukan setakat tubuh badan yang sihat, akan tetapi juga boleh sama-sama menjana pendapatan sampingan yang lumayan untuk membantu perbelanjaan keluarga kita. Apalagi di tengah suasana seperti sekarang ini.

Dalam event ini juga disediakan minuman performance drink dan Cinch Shake secara percuma untuk semua yang hadir. Memang seronok kan? Dapat banyak hadiah dan juga minuman percuma. Mana nak cari event seperti ini bukan?

Air Performance Drink Yang disediakan percuma

Ada juga promo produk Youth yang ditawarkan dengan harga yang sangat murah dan jimat. Memang berbaloi sangat beli set Youth dalam event ni. Pastinya banyaklah Shaklee Independent Distributor (sid) yang memborong kan? apa taknya kan, harga yang murah dengan kualiti yang terbaik. Memang kena beli untuk stok dirumah selagi boleh berjimat. Tapi memang kena beli hari itu juga semasa event.

Promo Youth jimat dan murah

Mudah-mudahan akan ada lagi event seperti Shaklee Fun Day ini di masa yang akan datang. Dan kita akan berpeluang hadir bersama-sama untuk meraikannya. Kepada anda yang berminat nak turut serta dalam bisnes shaklee, jangan segan, jangan malu hubungi kaknil disini ye. Hubungi talian yang tertera di bawah ini untuk berhubung dengan kaknil.

Kaknil /Firdaus +6017628787

Agen shaklee Batangkali dan sekitarnya.

#shakleethrive2023  #shakleethriump2023  #blogmegashaklee

 

Spread the love
Suri rumah sepenuh masa dengan 3 cahaya mata yang aktif berblog untuk berkongsi kebaikan untuk semua.

Related Posts

Peluang Bekerja Dari Rumah Sambil Menjaga Si Manja

Dulu saya adalah seorang wanita yang berkejaya dan selalu sibuk dengan rutin harian yang melelahkan. Terpaksa harus membagi masa untuk keluarga dan kerjaya. Apalagi setelah berumah tangga…

Spread the love

7 Sebab Kenapa Supplements Shaklee Terbaik Di Malaysia

Ramai diantara kita yang mengambil supplements sebagai makanan tambahan untuk bantu tubuh badan lebih sihat dan cergas. Akan tetapi apakah kita tahu supplements yang kita ambil itu…

Spread the love

Leave a Reply